Erfaringer med monic-skydeline
Stefan

Aalborg
Besked: #1
Erfaringer med monic-skydeline
Hej ville bare lige spørge om nogle af jer skulle have erfaringer med denne skydeline (den coatede med ikke strækbar kerne) gode og dårlige? Skydeevner og holdbarhed?

Evt sammenligne den med rio's coatede med monofil kerne, som jeg synes skyder godt men er knap så holdbar. (den er ikke så venlig mod ens fingre, laver nogle grimme slidmærker)

Venligst Stefan
26-12-2009 23:16
Adversering
Stefan

Aalborg
Besked: #2
RE: Erfaringer med monic-skydeline
Jo tak for svaret, det gav mig da noget at tænke over, fordi jeg netop er blevet fortalt at den skulle være mere slidstærk end den fra rio. Og ja den er helt urimeligt dyr.

Venligst Stefan
30-12-2009 00:37
123

Besked: #3
Jeg har brugt den i halvt års tid, men droppede den da coatingen ret nemt falder af hvis(eller når) der kommer knuder på skydelinen. Der skal heller ikke meget til før der kommer mærker i coatingen. Til gengæld strækker den sig ikke en mm og der fuld kontakt til fluen hele tiden. Jeg fik den på bud til 275kr så det var en ok pris, men den røg hurtigt videre.
08-01-2010 09:57
Sølvræven
Gæst

Besked: #4
(26-12-2009 23:16)Stefan Skrev:  Hej ville bare lige spørge om nogle af jer skulle have erfaringer med denne skydeline (den coatede med ikke strækbar kerne) gode og dårlige? Skydeevner og holdbarhed?

Evt sammenligne den med rio's coatede med monofil kerne, som jeg synes skyder godt men er knap så holdbar. (den er ikke så venlig mod ens fingre, laver nogle grimme slidmærker)

Venligst Stefan

De har lidt tilbage af Monic i Grejbiksen Trige til - 50 %
22-01-2011 21:50