Nat tur til Djursland uge 31
Thorsen

Århus C
Besked: #1
Nat tur til Djursland uge 31
På sidste forum tur lovede guide/storfanger/Janus og til dels også jeg, at vi vil arrangere en lille tur til Djursland i Fiskevand regi. Nu har vi fisket lidt om natten de sidste par dage og det bliver også temaet for denne tur. Weekenden i uge 31 (primært natten til søndag), er som udgangspunkt datoen, så meld ind med de der har lyst til at deltage. Der er plads til såvel spinne, mede som flue fiskere. Alle er velkommen også de nye folk her på forum der bidrager med indlæg og kommentarer.

Alt afhængig af vinden har vi tænkt på følgende pladser, hvor der er mulighed for at være mange på en gang. Gjerrild Klint, Fornæs, Havknuden eller evt noget helt fjerde, hvis der er en der kender en god plads til mange smukke menneskerSmile. Er der kraftig østenvind er Djursland ikke optimal og så må vi rykke til Århus bugten, hvor jeg kan låne en hytte på Skødshoved eller en af fjordene, men det satser vi som udgangspunkt ikke på.

Vi tænker, at vi som udgangspunkt mødes hen af eftermiddagen (13-15), hvor der kan kastes lidt med fluestænger og så spiser vi aftensmad sammen over et medbragt bålBig Grin. På de pladser vi har nævnt, er der (mig bekendt) ikke Shelters, men der kan godt laves et bål på stranden til at varme sig lidt på og grille en pølse, dyreryg, frisk fanget fisk/fjæsing eller hvad det nu ender med.

Skulle nogle af deltagerne have adgang til Randers Sportsfiskerklubs hus ved Gjerrild strand kan det jo udgøre base for arrangementet, men ellers kører vi sgu den hardcore stilCool med lidt søvn og fiskeri natten i gennem,. Det er selvfølgelig op til en selv, hvor længe man har lyst til at fiske, sove eller køre hjem. Overnatning i det fri, telt eller i bilen er også en mulighed. Prisen afhænger af turens evt. indhold, leje af hytte, fælles aftensmad eller hvad vi nu aftaler.

De der evt har lyst er velkommen til at starte turen allerede fredag. Jeg regner selv med at fiske natten i gennem om fredagen på pladsen vi vælger.

Så flot er en solopgang på Djursland.

MAX ANTAL DELTAGERE 10 PERSONER:

DELTAGER:
Lars Thorsen
Janus H

Tilsagn om deltagelse:
sbnielsen
Niels O Haugset
Nikolai R, hvis der er #6 vejr

Venteliste:

I dette indlæg vil jeg løbende opdatere deltagerlisten. SU 1/8-2011 eller til listen er fyldt...

Vi håber på stor tilslutning og vanlig hyggelig stemning....

Venligst
Lars og Janus H

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
(Denne besked var sidst ændret: 04-08-2011 af 10:27 Thorsen.)
10-07-2011 01:08
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Nat tur til Djursland uge 31
Hej

Da jeg er booket på den samme mygge-befængte, søvn-underskudsagtige, fordrukne, grej-snakkende og tørflue-fisk-fangende laplands-tur som Ole Cool er mit svar det samme - ellers havde jeg med stor fornøjelse deltagetSmile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
10-07-2011 01:45
Thorsen

Århus C
Besked: #3
Ærgerligt med de herre. Det udelukker jo så også en vis Hr. Brandt og en anseelig mængde amerikansk kulfiber kan jeg forståUndecided. Håber at i får en god tur, med alt hvad der høre med. Håber at i smider et lille resume ind, med de mest lødige detaljer, fisk mm..

Med hensyn til turen kan der evt. aftale noget fælles aftensmad hvis det er ønskeligt. Jeg skulle have mulighed for at medbringe et stor treben med tilhørende grillrist og bålgryde, men den skal jeg lige ha tjekket op på når ferien er slut.

Venligst Lars der ikke er det mindste træt efter de sidste to nætters udskejelser på kysten og lidt for meget kaffeDodgy.

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
10-07-2011 02:30
Thorsen

Århus C
Besked: #4
(10-07-2011 01:29)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Fedt initiativ! Smile

Jeg ville virkelig gerne deltage (Janus' tillstedeværelse er jo lig med fangstgaranti for vi, der ikke har det i fingrene.... Blush ), men jeg er deltager på en anden nat-tur i FV-regi nær polarcirklen samme weekend i uge 31, og må derfor melde pas..... ! Cool

Jeg ønsker jer held og lykke med arrangementet, drenge; det fortjener at blive en velbesøgt succes! Smile

Den tur har jeg i øvrig ikke hørt/læst om nogen steder her på FV. Skal jeg koble et filter fra her på siden, så jeg også kan se de indlæg og arrangementer, der kun er for folk over de fyrre eller med fluestænger under de hundrede gramHuhConfusedWink.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
10-07-2011 02:39
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(10-07-2011 02:50)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Jeg kan vel bedst forklare den kommende forumtur således: Min bedre halvdel tiltror Jørgens og Martins positive indflydelse på min forkætrede fluefiske-sjæl som så evident, at hun har inviteret dem begge til at deltage på familiens årlige sommertur til Lappland.. Cool

.. og her har i så selve grunden til, at Jørgen og jeg vælger at deltage i et FV-arrangement så langt fra de hjemlige fiskegryderCool
Oles bedre halvdel er en yderst rummelig, klog og indsigtsfuld kvinde - ellers havde hun sgu ikke kunnet holde til det speed-snakkende, grej-fikserede, FTAS-inficerede men yderst gæstfri forummedlem fra Mariager i så mange årTongue
.. så hendes ord er lov - og vi kører gerne til polarcirklen for at imødekomme hendes budAngel

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
10-07-2011 03:20
Allan Wermuth

Odense
Besked: #6
God tur til Lapland, jeg ser frem til og se lidt billeder og en lille beretning fra turen Big Grin

mvh
Allan
10-07-2011 07:43
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #7
(10-07-2011 02:50)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Jeg kan vel bedst forklare den kommende forumtur således: Min bedre halvdel tiltror Jørgens og Martins positive indflydelse på min forkætrede fluefiske-sjæl som så evident, at hun har inviteret dem begge til at deltage på familiens årlige sommertur til Lappland.. Cool Med andre ord: Jørgen og Martin kigger forbi campingpladsen i Kraddsele, som Tania og børnene efterlader mig deroppe for at vende hjem til hverdagen i Danmark; og de har lovet hende at tage fornuftigt vare på mig - samt bringe mig retur til afholdsrestaurationen i Mariager, når jeg har fået mine tilbøjeligheder til fluefiskeri i døgndrift adresseret en uges tid... Smile

Big GrinBig GrinBig Grin

Det lyder som et socialt projekt, der nemt kunne koste 1 mil eller 2 om måneden i det offentlige behandler system Big Grin Håber i får nogle gode oplevelser Cool

Venligst Nikolai

10-07-2011 08:23
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #8
Begge ture lyder yderst tiltalende Smile

Jeg villle rigtigt gerne prøve natfiskeriet på kysten igen, men er booket op med 40-årsfødselsdag (ikke min egenAngel) den pågældende weekend. Jeg vil dog skænke jer (alle) en tanke når festen slutter og jeg leder efter teltetBlush

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
10-07-2011 09:09
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #9
Der er desværre Karup å konkurrence den weekend Confused Ville ellers gerne med Undecided

/Esben
10-07-2011 10:07
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #10
Hey.

Jeg er frisk på en weekend turWink

Hvis det kunne have interesse kunne jeg medbringe en fornuftig mængde kød vi kunne grille over bålSmile

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
10-07-2011 23:58
Thorsen

Århus C
Besked: #11
(10-07-2011 23:58)Henrik Thomsen Skrev:  Hey.

Jeg er frisk på en weekend turWink

Hvis det kunne have interesse kunne jeg medbringe en fornuftig mængde kød vi kunne grille over bålSmile

Fedt Henrik, du er på listen, og hvad med brormand, tager du ham med?

Man kan aldrig få for meget kød, men løbeturene ugen efter er i så henseende en kende mere påkrævetBig Grin.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
11-07-2011 02:47
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #12
Hey igen.

Jeg har lige snakket med brormand, han er også frisk på fisketur.

Jeg kender også nogle gode pladser der kaster fisk af, men skal vi ikke bare snakke om det når vi mødes. Synes bestemt vi skal starte fiskeriet noget før, vand temp. er ikke særlig høj endnu så der er stadig meget gode chancer fra 19 tiden.
Der kan selvfølgelig ske ændringer hvis vi får en masse sol.

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
11-07-2011 13:45