Dygtig fluebinder søges :)
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Dygtig fluebinder søges :)
Hej gutter, jeg står og skal bruge et nyt lille udvalg af fluer til kysten her i den nye sæson. Så jeg vil høre om der er en af jer, evt flere - der vil binde nogle til migSmile
Det vigtigste er at de er på ordentlige kroge, med det korrekte kroggab, tror jeg det hedderSmile Jeg er blevet lidt træt af købefluerne, de er sgu lavet på for ringe kroge, jeg har helt sikkert mistet fisk på den kontoSad

Mønstrene er ikke så vigtige for mig, det er jeg sikker på at i evt har mere styr på end mig Smile

Hvilke fluer skal man have i sit sortiment? Jo færre jo bedre for mig.

Jeg betaler selvfølgelig det det kosterSmile
01-01-2010 14:04
Adversering
JTHL

Aalborg
Besked: #2
RE: Dygtig fluebinder søges :)
Prøv at sende ham her en mail: nicolai.boss@gmail.com

Jeg købte nogle fluer af ham, inden jeg selv begyndte at binde og de var i en rigtig fin kvalitet. Han kan sende dig billeder af de fluer han laver osv. inden køb. Så ta og kontakt ham og få et godt tilbud på hvilke fluer du skal have.

De fleste på højre side i min flueæske er købt hos ham, bla. tobiser, børsteorme, Branda og 2 pattegrisse på venstre side.

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

(Denne besked var sidst ændret: 06-01-2010 af 10:55 JTHL.)
06-01-2010 10:43
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
RE: Dygtig fluebinder søges :)
Hej Janus

Jeg har mange hundrede hjemmebundne fluer liggende. Hvis du sender mig din adresse i en PB så skal jeg sende dig et udvalg - så ka' du få nogle flere af dem du bedst kan li'Smile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
06-01-2010 11:22