polaroid solbriller til mørke dage/natten?
blackbart

Besked: #1
polaroid solbriller til mørke dage/natten?
Hej
Jeg kunne godt tænke mig nogle polaroidbriller som kunne holde fluen ude af mine øjne på mørke dage men som stadig gør at jeg kan se noget. Tænkte på nogle med gule glas. Har i nogle i kan anbefale?
12-09-2011 12:43
Adversering
Allan Wermuth

Odense
Besked: #2
RE: polaroid solbriller til mørke dage/natten?
(12-09-2011 12:43)blackbart Skrev:  Hej
Jeg kunne godt tænke mig nogle polaroidbriller som kunne holde fluen ude af mine øjne på mørke dage men som stadig gør at jeg kan se noget. Tænkte på nogle med gule glas. Har i nogle i kan anbefale?

Jeg brugte førhen et par med gule glas fra Orvis, men det var før at jeg blev nødsaget til og bruge briller med styrke for og binde fluerne på Big Grin

mvh
Allan
12-09-2011 13:19
Morten E.

Klarup
Besked: #3
(12-09-2011 13:19)Allan Wermuth Skrev:  Jeg brugte førhen et par med gule glas fra Orvis, men det var før at jeg blev nødsaget til og bruge briller med styrke for og binde fluerne på Big Grin

mvh
Allan

Du kan få briller til at tage ud over alm. briller. Jeg bruger briller og har nogle Loop Poolover, der kan sidde ud over brillerne. De fås med brunt og gult glas (måske også andre) - har begge farver og det virker ganske fint.

Hilsen Morten

Der er en hårfin grænse mellem at fiske og stå på bredden og ligne en idiot (Steven Wright)
12-09-2011 14:28
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #4
Jeg har et par Smith Optics Polarchromic amber de er gode ved svagt lys og bliver brugt indtil solen er gået ned og der efter krydser jeg fingrer for at jeg kun får fluen i nakken Confused
12-09-2011 16:44
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #5
Det mest brugbare, må da være et par modebriller vi unge mennesker render rundt med, i klar glas og uden styrke Tongue

Mvh Stefan Skovbo
12-09-2011 23:01
yojonas

Vanløse, København
Besked: #6
(12-09-2011 23:01)Stefan Skovbo Skrev:  Det mest brugbare, må da være et par modebriller vi unge mennesker render rundt med, i klar glas og uden styrke Tongue

Sådan nogle har jeg - blot med styke.. Der må være sammenhæng mellem styrkeforhold og alder.
13-09-2011 09:23