Skydeliner
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #1
Skydeliner
Hej alle!

Jeg er godt klar over at det er et emne der har været oppe og vende nogle gange, men efter at have læst de gamle tråde er jeg stadig meget i vildrede!
Jeg har hidtil gået med zpey's coatede på alle min setup's og den fungere fantastisk!
Jeg har dog gået lidt med tanken om at skifte til et monofilt setup på nogle at hjulene, for at eksperimentere lidt Smile

Nævn gerner hvad i går med, og evt hvorfor ?

På forhånd tak ! Big Grin

Mvh Stefan Skovbo
13-09-2011 23:18
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #2
RE: Skydeliner
(13-09-2011 23:18)Stefan Skovbo Skrev:  Hej alle!

Jeg er godt klar over at det er et emne der har været oppe og vende nogle gange, men efter at have læst de gamle tråde er jeg stadig meget i vildrede!
Jeg har hidtil gået med zpey's coatede på alle min setup's og den fungere fantastisk!
Jeg har dog gået lidt med tanken om at skifte til et monofilt setup på nogle at hjulene, for at eksperimentere lidt Smile

Nævn gerner hvad i går med, og evt hvorfor ?

På forhånd tak ! Big Grin

Almindelig nylonline fra Sufix 0,40 mm.
Hvorfor? Fordi det er møj billigt (50kr,- for 300 meter!!!!) og så virker det lige så godt som andre monofile løsninger jeg har prøvet.
Et plus er at knuder/kinks ikke laver lige så drastiske hakker som f.eks. Lawsons den pinke der virkelig kan huske hvis der engang har været en stram knude et sted.

Mvh
Stig
13-09-2011 23:23
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #3
Sawada flatbeam. Holder i en evighed.
13-09-2011 23:31
stenne

Besked: #4
Bruger rio slick shooter .... funker for mig 100 % ... har den på alle mine hjul .... Heart
14-09-2011 07:48
Saltflyfish

Besked: #5
På mine seneste to ture har jeg benyttet sort Amnesia i 20 LB, og selvom den (naturligvis) er vanskelig at se under svage lysforhold, er jeg så tilfreds, at jeg har bestilt flere spoler fra ebay.co.uk.

Mvh
Christian
14-09-2011 08:25