mange havbasser
ogun

fyn
Besked: #1
mange havbasser
[/align]var lige ud med min gode fiske makker ved slipshavn nyborg. det gav en masse havbasser. min den største på 63 cm. min makkers 75 cm. det blev til i alt 12 fisk:-) 7 til mig og 5 til min makker:-)

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

(Denne besked var sidst ændret: 17-09-2011 af 18:52 ogun.)
17-09-2011 18:48
Adversering
kenneth n

kbh
Besked: #2
RE: mange havbasser
tillykke flot fisk og flot billede
17-09-2011 23:26
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #3
Det lyder ikke dårligt

Tillykke med fisken Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
18-09-2011 09:04
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #4
18-09-2011 11:20
Zaka

Odense
Fraværende
Besked: #5
Erhvervsfisker Smile.

Tolerere ikke garn/net i fjorden
18-09-2011 12:12
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #6
Nu skal vi måske passe lidt påWink - der findes jo en anden kanal, der vil fungere glimrende som tørresnor, hvis det er det man er ude på.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
18-09-2011 13:33
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
(18-09-2011 13:33)Brandt Skrev:  Nu skal vi måske passe lidt påWink - der findes jo en anden kanal, der vil fungere glimrende som tørresnor, hvis det er det man er ude på.

Kanal? .. Tørresnor?!
18-09-2011 14:16
Adversering
Thorsen

Århus C
Besked: #8
(18-09-2011 13:33)Brandt Skrev:  Nu skal vi måske passe lidt påWink - der findes jo en anden kanal, der vil fungere glimrende som tørresnor, hvis det er det man er ude på.

Jeg synes nu egentligt, at det er ok at stille spørgsmål ved Oguns fangst, i en tråd der er oprettet af ham selv. Så længe tonen er ordentligt og de der kommer med indput også vil redegøre for holdning/årsag her til, ser jeg absolut ingen problemer i det. One-liners kan jeg heller ikke bruge til noget. Jeg forstår såmænd godt Jakobs lille link, men jeg savner bare lidt fyld.

Jeg vil nok ikke selv ha aflivet så mange fisk og det er min tro at det vil Jakob og sikkert også en del andre herinde heller ikke. Det er 100% Oguns valg og fuldt ud lovligt, men derfor kan man jo godt ytre sin mening uden at det behøves at blive opfattet negativt/123nuRolleyes. Det kan vi jo som regel på FiskevandAngel.

Håber ikke at du opfatter det negativt Ogun. Det er en stor fangst og det hører til sjældenheder at opleve sådan et fiskeri. Tillykke med det. Din holdning til at hjemtage alle fisk over målet er jeg ikke enig i, men du er, som skrevet, i din gode ret til det.

Når du laver indlæg på et offentligt forum, med et så forholdsvist stort antal hjemtagne fisk, må du nok forvente, at der kommer en reaktion herpå eller er det måske det du søgerHuh?

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
(Denne besked var sidst ændret: 18-09-2011 af 15:17 Thorsen.)
18-09-2011 15:16
ogun

fyn
Besked: #9
(18-09-2011 15:16)Thorsen Skrev:  Jeg synes nu egentligt, at det er ok at stille spørgsmål ved Oguns fangst, i en tråd der er oprettet af ham selv. Så længe tonen er ordentligt og de der kommer med indput også vil redegøre for holdning/årsag her til, ser jeg absolut ingen problemer i det. One-liners kan jeg heller ikke bruge til noget. Jeg forstår såmænd godt Jakobs lille link, men jeg savner bare lidt fyld.

Jeg vil nok ikke selv ha aflivet så mange fisk og det er min tro at det vil Jakob og sikkert også en del andre herinde heller ikke. Det er 100% Oguns valg og fuldt ud lovligt, men derfor kan man jo godt ytre sin mening uden at det behøves at blive opfattet negativt/123nuRolleyes. Det kan vi jo som regel på FiskevandAngel.

Håber ikke at du opfatter det negativt Ogun. Det er en stor fangst og det hører til sjældenheder at opleve sådan et fiskeri. Tillykke med det. Din holdning til at hjemtage alle fisk over målet er jeg ikke enig i, men du er, som skrevet, i din gode ret til det.

Når du laver indlæg på et offentligt forum, med et så forholdsvist stort antal hjemtagne fisk, må du nok forvente, at der kommer en reaktion herpå eller er det måske det du søgerHuh?

Venligst
Lars

hej alle, det er da godt nok med lidt debat:-)
jeg tar ikke noget negativt her inde. alle skal have lov til at komme med deres meninger, som du siger er der ikke noget ulovligt i at hjemtage 7 fisk, tror osse det er første gang det er sket.
men jeg kan ikke forstå at der er nogen der stiller sig på bag ben, det kunne jo være der var en go grund til at hjemtage alle de fisk, måske til en stor familie fest:-) men det var nu ikke derfor jeg tog dem med hjem. havde lovet en kollega 3 fisk så de 3 af dem var afsat og resten skulle i min egen fryser.
18-09-2011 16:31
Morten Knudsen

Fyn
Besked: #10
Hej Ogun,

tilykke med fangsten - det er satans som du har luret det af derude!
"Hullet" ser ud til at være godt Wink

Venligst,
Morten
-----------
Kystspin efter havørred er min passion
18-09-2011 16:49
Allan Wermuth

Odense
Besked: #11
Hej Ogun

Var det ikke temmelig hårdt vejr der omme, jeg var selv omme ved det gamle færgeleje om formiddagen, og fiskede der sammen med min søn og en kammerat. Det blæste så voldsomt, at min kasket flere gange røg af Big Grin

Vi droppede fiskeriet lidt over middag, så havde min knægt fået nok .....

Selv om i fisker på indersiden, så er det jo temmelig åbent ....... men der var måske alligevel mere læ end jeg havde regnet med?

Iøvrigt, tillykke med den flotte fangst, det oplever man ikke hver dag Wink

mvh
Allan
18-09-2011 17:10
Zaka

Odense
Fraværende
Besked: #12
Jeg vil også stille spørgsmål.

Ogun, hvorfor fortæller du ikke, hvor mange du genudsættede?

Tolerere ikke garn/net i fjorden
18-09-2011 19:20