Fjorden med de mange ørreder.
Rasmus Bech

Randers
Besked: #1
Fjorden med de mange ørreder.
Det sidste stykke tid har jeg fisket Mariager ret intenst(syntes jeg selv) Og har ikke fået andet end målsfisk. Bestemte mig for at hvis jeg fangede en go ørred idag, så blev den battet, og kom med hjem, farvet eller ej Angel

Jeg ankom til den samme plads jeg var ved igår. Og fiskede et par timer, det eneste som skete var, at det begyndte at blæse mere og mere. Har hverken set eller mærket noget. I et langt kast bliver fluen taget helt ude, go fisk kan jeg mærke. Ind kommer den, dog vælger den lige at springe 5-6 gange helt fri af vandet. Kan virkelig bare mærke jeg ik vil miste den! Ind kom den, og blev straks battet. Der skal jo mad på bordet, og den sidste ørred jeg gad havde med hjem, den fangede jeg i Marts. Så er ligeglad med den er lidt farvet Smile

[Billede: 3.jpg]

[Billede: 2.jpg]

Fluen var en lille fyggi, som sad i godt plantet i overkæben.

[Billede: 1.jpg]

Har ikke målt eller vejet den. Men ca 55-60 cm, og i rigtig go form. (EDIT: Den var 58 cm)

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
(Denne besked var sidst ændret: 23-09-2011 af 19:34 Rasmus Bech.)
23-09-2011 17:09
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Fjorden med de mange ørreder.
Smile Flot fisk!!! I mit optik er der ingen grund til at undskylde en smule farve. Lige pt havde jeg 100% også nuppet den med hjem. Fryseren er tom Sad
Tillykke.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
23-09-2011 17:22
Rasmus Bech

Randers
Besked: #3
(23-09-2011 17:22)Brandt Skrev:  Smile Flot fisk!!! I mit optik er der ingen grund til at undskylde en smule farve. Lige pt havde jeg 100% også nuppet den med hjem. Fryseren er tom Sad
Tillykke.

Tak Hr. Brandt Smile

Tager slet ikke fisk med hjem fra åen, så en farvet fisk fra fjorden er også i min verden fuldt legalt Smile Og især når min fryser også er helt tom Big Grin

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
23-09-2011 18:15
Janus H.

Djursland
Besked: #4
Kæft et svin Big Grin

Super flot fisk, jeg synes nu ikke den ser ret farvet ud, helt hvid bug og lyse finner. Fiskene fra fjorden ser da næsten altid sådan ud? Smile

Den kan du godt være stolt af, og gode fotos Cool

Var selv deroppe i forgårs, vi så kun småfisk desværre.
23-09-2011 18:44
Zaka

Odense
Fraværende
Besked: #5
Tillykke, smukke billeder.
Så farvet er nu fisken ikke.

PS. Kanon fed stang Smile.

Tolerere ikke garn/net i fjorden
23-09-2011 19:00
Rasmus Bech

Randers
Besked: #6
Takker Smile

(23-09-2011 18:44)Janus H. Skrev:  Kæft et svin Big Grin

Super flot fisk, jeg synes nu ikke den ser ret farvet ud, helt hvid bug og lyse finner. Fiskene fra fjorden ser da næsten altid sådan ud? Smile

Den kan du godt være stolt af, og gode fotos Cool

Var selv deroppe i forgårs, vi så kun småfisk desværre.

Den var nu heller ikke så farvet igen faktisk. Fighten var helt og aldeles i orden sku jeg lige sige.. hehe. Der er rigtig mange småfisk deroppe ja, man skal som regel prygle noget vand igennem for at finde de gode fisk.

(23-09-2011 19:00)Zaka Skrev:  Tillykke, smukke billeder.
Så farvet er nu fisken ikke.

PS. Kanon fed stang Smile.

Takker Smile

Ja, det røde lyssværd er det ultimative allround bud på en kyststang når der vel og mærket er lidt vind Smile

Rasmus

23-09-2011 19:06
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #7
(23-09-2011 19:06)Rasmus Bech Skrev:  Takker Smile

Den var nu heller ikke så farvet igen faktisk. Fighten var helt og aldeles i orden sku jeg lige sige.. hehe. Der er rigtig mange småfisk deroppe ja, man skal som regel prygle noget vand igennem for at finde de gode fisk.

Takker Smile

Ja, det røde lyssværd er det ultimative allround bud på en kyststang når der vel og mærket er lidt vind Smile

Rasmus

ORNLIG SYYYG fisk der.
Godt gået og sjovt vi lige snakkede om havet kontra åenCool
Teløks.
/Allan

http://www.customflies.dk
23-09-2011 19:17
Adversering
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #8
Godt gået Wink

Venligst Nikolai

23-09-2011 19:19
Rasmus Bech

Randers
Besked: #9
Tak drenge Smile

Allan - Ja, det er pudsigt nok. Dette med at fange sine ørreder i åen er snyd ( Ikk' åå' Ole Bjørn, jeg ved du kan tage det Wink Big Grin )

Her et andet billede af den.

[Billede: DSCN1364.jpg]

Rasmus

23-09-2011 19:33
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #10
(23-09-2011 19:33)Rasmus Bech Skrev:  Tak drenge Smile

Allan - Ja, det er pudsigt nok. Dette med at fange sine ørreder i åen er snyd ( Ikk' åå' Ole Bjørn, jeg ved du kan tage det Wink Big Grin )

Her et andet billede af den.

[Billede: DSCN1364.jpg]

Rasmus

KUnne du ikke tænke dig at skrive en lille ting om det hjul; pros and cons Wink

Venligst Nikolai

23-09-2011 19:35
Rasmus Bech

Randers
Besked: #11
(23-09-2011 19:35)Nikolai R. Skrev:  KUnne du ikke tænke dig at skrive en lille ting om det hjul; pros and cons Wink

Jeg købte hjulet af Ole i foråret, og det har fisket minimum 70-90 ture, og altid kun fisket i salt eller brakvand. Ingen mislyde eller noget endnu. (Og er ikke typen som er god til at skylle mine hjul, tror det her er skyllet 1 gang Angel) Bremsen er dejlig blød i opstartsfasen, plus at det er nemt at indstille bremsen as well Smile Det var plusserne

Så er der jo det ikke lukkede bremsesystem, som jeg havde lidt tvivl til i starten, men det virker bare gang på gang.

Thumbs up til Sage 2550 herfra Smile

Rasmus

23-09-2011 19:40
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #12
(23-09-2011 19:40)Rasmus Bech Skrev:  Jeg købte hjulet af Ole i foråret, og det har fisket minimum 70-90 ture, og altid kun fisket i salt eller brakvand. Ingen mislyde eller noget endnu. (Og er ikke typen som er god til at skylle mine hjul, tror det her er skyllet 1 gang Angel) Bremsen er dejlig blød i opstartsfasen, plus at det er nemt at indstille bremsen as well Smile Det var plusserne

Så er der jo det ikke lukkede bremsesystem, som jeg havde lidt tvivl til i starten, men det virker bare gang på gang.

Thumbs up til Sage 2550 herfra Smile

Rasmus

DAD GOMMIT det er en fatty....

God K faktor....
/Alllan

http://www.customflies.dk
23-09-2011 19:49