Fangst net
K.Bille

Haderslev
Besked: #1
Fangst net
Hej

Jeg har fra starten ja nærmest opvokset med ikke at bruge net på mit kyst fiskeri.......
Og det er meget få fisk der er mistet på den bekostning...een gang var jeg heldig at have et net med.. men det er en hel anden historie !!

Nu har jeg så et par gange måtte sige farvel til nogle rigtig rigtig flotte fisk som jeg måske gerne ihvertfald som det mindste gerne ville have haft et par billeder af...een af pladserne fisker dælme godt i lidt hårdt vejr og kræver lidt forsigtig vadning for at komme ud på den anden side af det stenbelagte tangbælte og det er bl.a her jeg har smidt et par fine fisk...
så nu har jeg besluttet at jeg vil lave mit helt eget net tilpasset mit spinkle korpus...
jeg har skaffet "bambus" til ihvertfald 4 net og hvis det er muligt få lavet nettet d 3-4 december på fluebinder arrangementet oppe ved jan....
er der nogle af jer som har arbejdet med hjemmelavet net som evt kan hjælpe mig/os den weekend ???

jeg kan jo godt læse og gør det selv og det der men ...det vil bare være super hvis der er een imellem os der har arbejdet med det før så vi får den bedst mulige guiding igennem projektet .-)

mvh
Kent Bille
11-10-2011 17:05
Adversering
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #2
RE: Fangst net
(11-10-2011 17:05)K.Bille Skrev:  Hej

Jeg har fra starten ja nærmest opvokset med ikke at bruge net på mit kyst fiskeri.......
Og det er meget få fisk der er mistet på den bekostning...een gang var jeg heldig at have et net med.. men det er en hel anden historie !!

Nu har jeg så et par gange måtte sige farvel til nogle rigtig rigtig flotte fisk som jeg måske gerne ihvertfald som det mindste gerne ville have haft et par billeder af...een af pladserne fisker dælme godt i lidt hårdt vejr og kræver lidt forsigtig vadning for at komme ud på den anden side af det stenbelagte tangbælte og det er bl.a her jeg har smidt et par fine fisk...
så nu har jeg besluttet at jeg vil lave mit helt eget net tilpasset mit spinkle korpus...
jeg har skaffet "bambus" til ihvertfald 4 net og hvis det er muligt få lavet nettet d 3-4 december på fluebinder arrangementet oppe ved jan....
er der nogle af jer som har arbejdet med hjemmelavet net som evt kan hjælpe mig/os den weekend ???

jeg kan jo godt læse og gør det selv og det der men ...det vil bare være super hvis der er een imellem os der har arbejdet med det før så vi får den bedst mulige guiding igennem projektet .-)

mvh
Kent Bille

Skal du også have en spinnestang og et twinpower ?

TongueTongueTongueTongueTongueTongue

/Allan

http://www.customflies.dk
12-10-2011 00:04
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #3
Er det nu billedet skal på?
Angel

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
12-10-2011 10:29
K.Bille

Haderslev
Besked: #4
Så for H....Blush

Ikke nok med smerten ved at miste en sølvblank tyk fisk over 3meter og 20..så skal man pines af sin bedste venner Confused

Men så du pladsen...nå nej det ville aldrig gå det er du slet ikke stor nok til på den lange led...husker iøvrigt en dag for nogle år siden på en plads på nordkysten hvor undertegnet havde fundet en fin stor sten at stå på jo jo der blev da fanget fisk af undertegnet men hverken Per shilling eller du kunne..du skal da ha at du gjorde et forsøg med resultat af vand indedørs....Det vil jeg som en god ven jo ikke byde dig engang til så...

men som sagt havde du kunne fiske på den plads så havde jeg nok ikke skulle drilles på et så offentlig sted som internettet..

Det billede Lasse er jo det skummeleste forsøg på at såre et menneske på en grusom grusom måde....tænk at det ikke er forsvundet endnuBlush

Engang en god ven
12-10-2011 11:34
Biotopp

Frederiksberg
Besked: #5
Hva er den af Kent.
Nu med Net.
Jeg mener ellers at huske en spydig bemærkning på "Nordkysten" for nogle år siden. Wink
Mon ikke det var samme sted du fik nettet en fisk af Claus B Big Grin
Hvis din vej kommer forbi frederiksberg, er du altid hvelkommen. Har i gennem tiden bukket en del bambus og elektrikkerrør sammen med drengene.

MVH
Topper

Mand binder krog på line.
Mand kaster krog i sø.
Fisk bider på krogen.
Mand hiver krogen ind.
Mand spiser fisk.
Hvor svært kan det lige være, det der lystfiskeri?

Topper
12-10-2011 21:08