Reklamationssag på et par utætte waders
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #1
Reklamationssag på et par utætte waders
Vil bare lige dele en dejlig oplevelse med jer Blush

Sendte mine utætte Kinetic Devilfish neopren waders, der runder de 2 år til november, til SportDres København i fredags.
Modtog i dag et par spritnye Kinetic waders med et opdateret stempel på kvitteringen fra 14/10-2011.
Sådan skal det bare gøres! Big Grin Fed service

Mvh
Stig - der er klar til efterårsfiskeri Cool
17-10-2011 12:54
Adversering
martin_b

Sønderjylland
Besked: #2
RE: Reklamationssag på et par utætte waders
Dejligt at høre! Jeg havde en næsten identisk oplevelse med Hunters House og et par Scierra CC4 i starten af året.

Mvh. MArtin
17-10-2011 14:06
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
Hej Stig

Jeg kender Chris, der ejer sportsdress, privat, og han er en rigtig fin fyr .. det afspejler sig i hans måde at drive forretningen på Smile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
17-10-2011 23:33
JTHL

Aalborg
Besked: #4
Grossisten/importøren skal vel også have lidt kredit her, nu når vi taler om reklamations sagerAngel

Med venlig hilsen
Jan
18-10-2011 00:00
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(18-10-2011 00:00)JTHL Skrev:  Grossisten/importøren skal vel også have lidt kredit her, nu når vi taler om reklamations sagerAngel

Hej Jan

Er forretningen ikke i sin gode ret til at hævde, at bevisbyrden påhviler kunden, når et par waders er næsten 2 år gamle?

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
18-10-2011 00:04
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #6
(18-10-2011 00:04)Martin Brøndum Skrev:  Hej Jan

Er forretningen ikke i sin gode ret til at hævde, at bevisbyrden påhviler kunden, når et par waders er næsten 2 år gamle?
Hej Martin Big Grin

Lige præcis! Og det er derfor jeg udtaler mig om god service og ikke råber om op købelov og reklamationsret.
For jeg har 2 års reklamationsret, men efter 6 måneder påhviler bevisbyrden mig selv, og jeg synes det er hammer flot, at jeg får stukket et par nye waders i hånden, no questions asked, grundet et par utætte waders der er 23 måneder gamle. Dér handler jeg igen! Wink

Mvh
Stig
18-10-2011 00:10
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
(18-10-2011 00:04)Martin Brøndum Skrev:  Hej Jan

Lur mig om ikke regningen mon ender i næste led. Jeg tror ikke det sker tit at forretningen æder omkostningen. Stigs ombytning er vel et resultat af Fairpoints byttepolitik?
18-10-2011 00:34
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #8
(18-10-2011 00:34)Jakob Hansen Skrev:  Lur mig om ikke regningen mon ender i næste led. Jeg tror ikke det sker tit at forretningen æder omkostningen. Stigs ombytning er vel et resultat af Fairpoints byttepolitik?

Hej Jakob

Læg lige mærke til timingenAngel
SD var vist i deres gode ret til at lægge Stigs waders til side blandt andre reklamationer, for efterfølgende at sende dem til Fairpoint for at høre deres mening!
At de er i stand til at returnere et par nye waders fra fredag til mandag .. det må da betyde, at de i hvert fald har et glimrende forhold til deres leverandør - som så omgående kommer Stig til gode!
Men hvis Fairpoints byttepolitik er at bytte alt der reklameres over ubeset og fra dag til dag - så hatten af for det .. det har jeg bare ikke hørt om før ?!

Venligst Martin

Malala Yousufzais
18-10-2011 00:47
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #9
(18-10-2011 00:47)Martin Brøndum Skrev:  Hej Jakob

Læg lige mærke til timingenAngel
SD var vist i deres gode ret til at lægge Stigs waders til side blandt andre reklamationer, for efterfølgende at sende dem til Fairpoint for at høre deres mening!
At de er i stand til at returnere et par nye waders fra fredag til mandag .. det må da betyde, at de i hvert fald har et glimrende forhold til deres leverandør - som så omgående kommer Stig til gode!
Men hvis Fairpoints byttepolitik er at bytte alt der reklameres over ubeset og fra dag til dag - så hatten af for det .. det har jeg bare ikke hørt om før ?!

Det er før set at en forretning bare ska ha et ok fra grossisten før de udleverer en vare. Dernæst får forretningen bare tilsendt en ny eller bliver krediteret for den.

Jeg kender ikke Fairpoints nøjagtige politik heller men har indtryk af at de ikke går i små sko. Ligeledes kan en vare jo være så billig at pris kontra den goodwill de har købt hos Stig ikke kan betale sig at diskutere.
18-10-2011 01:00
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #10
(18-10-2011 01:00)Jakob Hansen Skrev:  Det er før set at en forretning bare ska ha et ok fra grossisten før de udleverer en vare. Dernæst får forretningen bare tilsendt en ny eller bliver krediteret for den.

Jeg kender ikke Fairpoints nøjagtige politik heller men har indtryk af at de ikke går i små sko. Ligeledes kan en vare jo være så billig at pris kontra den goodwill de har købt hos Stig ikke kan betale sig at diskutere.

Hej Jakob

Ska' vi ikke bare dele den mellem Fairpoint og Sport Dress (som i hvert fald ikke er forpligtet til at indhente et Ok og sende varen samme dag ... at de så gør det alligevel må vel stadig kaldes "god service" ??) - så er alle glade Angel

Venligst Martin

Malala Yousufzais
18-10-2011 01:05