Det skulle jo næsten gå galt...
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #1
Det skulle jo næsten gå galt...
Vel mødt i morges ved Mariagerfjord kl 6:45 sammen med Niels Olaf og Nikolai R.
Står i mine nye waders, nyt varmt undertøj og min nyvaskede og nyimprægnerede vadejakke - det kan da næsten kun gå godt.. eller?

Efter cirka en lille times fiskeri, skal jeg lige ind til bredden for at skifte til et nyt skydehoved. Ud i vandet igen det går mens jeg fokuserer mere på kastet end hvad der gemmer sig nede i vandet. Pludselig er benene bare væk under mig, en stor grim sten står i vejen for mig og instinktivt forsøger jeg at tage fra med hænderne først - det resulterer i at jeg knalder hånden lige ned i stenen der har en dejlig grov overflade Confused

Ikke nok med det, skal jeg naturligvis også lige vise Nikolai og Niels Olaf hvordan man laver hundesvømning med waders på. Efter et par sekunder får jeg besindet mig og vender mig om på ryggen og får basket med armene så jeg kommer op og stå.

Dejlig frisk dukkert Big Grin Det var koldt! Confused

- Kan i øvrigt godt lide, at det første Nikolai spurgte om var; "Skete der noget med grejet?" - alt i mens blodet fossede ud fra mine fingerspidser Big Grin

Og så kan jeg lige indskyde at sådan en smartphone ikke er spor smart under vand Undecided
- Ironisk nok bestilte jeg igår aftes (!) sådan en vandtæt plastikpose til mobiltelefonen.

Så hjem af det gik i en fart og få et dejligt varmt bad. Blush og kigge på ny mobil Shy

- Tak for en ellers kort fornøjelse, Niles og Nikolai, håber vi kan gøre det om, uden vandplaskeri Tongue

Mvh
Stig
20-10-2011 10:31
Adversering
Bjarne Laursen

Hjortshøj
Besked: #2
RE: Det skulle jo næsten gå galt...
Lol...... må siges jeg også små klukkede lidt da jeg læste det....
20-10-2011 10:48
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
Er der ingen billeder??? Big Grin Tongue Ja, ja - selv havde jeg tre fingre på den varme kogeplade i aftes Angry

[Billede: 004-1.jpg]

Sorry for ot Wink

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
20-10-2011 11:34
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #4
Av av Brandt Confused Skulle du have pandepølser? TongueTongueBig Grin

Mine småsår på fingrene er ikke værd at tage billeder af Wink Det blødte bare en smule i starten men var allerede stoppet igen da jeg kom hen til bilen.

Mvh
Stig
20-10-2011 12:35
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #5
Det giver dårlig fiskekarma at medbringe alt for meget nyt grej på en tur. Helst kun et stykke nyt! Confused
20-10-2011 12:53
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #6
(20-10-2011 12:35)Stig Sörnsen Skrev:  Av av Brandt Confused Skulle du have pandepølser? TongueTongueBig Grin

Mvh
Stig

Big Grin Nåede lige at få dem af inden de sprækkede! Perfekt stegte! Blush

20-10-2011 13:00
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #7
Kunne du holde varmen i det nye gear?? (Altså den første time?)

20-10-2011 13:01
Adversering
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #8
Tak for turen: Det var da godt der ikke gik noget grej tabt Big Grin Det så vildt ud - godt du fik varmen igen og godt Jørgens knækpølser ikke var inde for rækkevide Big Grin

DEt ser ikke godt ud jørgen Huh

Venligst Nikolai

20-10-2011 14:46
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #9
(20-10-2011 14:46)Nikolai R. Skrev:  DEt ser ikke godt ud jørgen Huh

Så er det heller ikke værre Smile Tror, at jeg overlever.

20-10-2011 14:58
Rasmus Bech

Randers
Besked: #10
Øv bøv Stig.. Godt det ik var alvorligt, og thank god at grejet stadig er intakt Big Grin Var vandet uklart, eller var du bare uopmærksom ?

Jørgen - Nas nas nas. Det ser av ud... Cool

Jeg var også ved at skvatte et par gange på yderkysten i sidste uge, men reddede heldigvis skindet begge gange.

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
20-10-2011 14:59
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #11
(20-10-2011 10:31)Stig Sörnsen Skrev:  Vel mødt i morges ved Mariagerfjord kl 6:45 sammen med Niels Olaf og Nikolai R.
Står i mine nye waders, nyt varmt undertøj og min nyvaskede og nyimprægnerede vadejakke - det kan da næsten kun gå godt.. eller?

Efter cirka en lille times fiskeri, skal jeg lige ind til bredden for at skifte til et nyt skydehoved. Ud i vandet igen det går mens jeg fokuserer mere på kastet end hvad der gemmer sig nede i vandet. Pludselig er benene bare væk under mig, en stor grim sten står i vejen for mig og instinktivt forsøger jeg at tage fra med hænderne først - det resulterer i at jeg knalder hånden lige ned i stenen der har en dejlig grov overflade Confused

Ikke nok med det, skal jeg naturligvis også lige vise Nikolai og Niels Olaf hvordan man laver hundesvømning med waders på. Efter et par sekunder får jeg besindet mig og vender mig om på ryggen og får basket med armene så jeg kommer op og stå.

Dejlig frisk dukkert Big Grin Det var koldt! Confused

- Kan i øvrigt godt lide, at det første Nikolai spurgte om var; "Skete der noget med grejet?" - alt i mens blodet fossede ud fra mine fingerspidser Big Grin

Og så kan jeg lige indskyde at sådan en smartphone ikke er spor smart under vand Undecided
- Ironisk nok bestilte jeg igår aftes (!) sådan en vandtæt plastikpose til mobiltelefonen.

Så hjem af det gik i en fart og få et dejligt varmt bad. Blush og kigge på ny mobil Shy

- Tak for en ellers kort fornøjelse, Niles og Nikolai, håber vi kan gøre det om, uden vandplaskeri Tongue

Mvh
Stig
Det varer sgu længe inden der er fisk i Kongsdal igen med det chok du gav dem. De har da aldrig set et mere chokerende syn, end din totoalt ud af styr hundesvømningRolleyesBig Grin. Jeg regner med det bliver i udmundingen det foregår den næste lange tid, eller Ørnedalsbugten TongueTongue. Nå men fisken fik du ihvetfald skræmt væk. Jamen jeg blev da også lidt vådBig Grin mine waders er utæt i skrittet. Pis med den smarte. Ud over din vandvid var det da hyggeligt at se jer drenge

MVH Niels
20-10-2011 15:15
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #12
(20-10-2011 13:01)Brandt Skrev:  Kunne du holde varmen i det nye gear?? (Altså den første time?)

Sådan umiddelbart virkede det ganske ok. Big Grin Det var sådan tilpas, den egentlige test bliver klart til Fyns turen Big Grin

@Rasmus> Jeg var simpelthen uopmærksom Blush Kiggede mere på bagkastet mens jeg bare vadede ud.

@Nikolai & Niels> Ked af jeg skræmte fiskene væk for jer Cool Jeg er klar en anden god gang Big Grin

Mvh
Stig
20-10-2011 17:32