G.loomis streamdance GLX HLS #6 9'
JTHL

Aalborg
Besked: #1
G.loomis streamdance GLX HLS #6 9'
Jeg overvejer at bytte min Loop Opti Power med denne stang, er det ikke en god nok byttehandel?

Kender ikke så meget til mærket, men har da kun læst godt om denne stang/model.

Men desværre er der ingen garantibevis med, men sælger siger der er livstidsgaranti på stangen, men er det nu rigtigt, hvis man ingen garantibevis har?
12-01-2010 09:15
Adversering
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #2
RE: G.loomis streamdance GLX HLS #6 9'
Jeg har den i klasse 4. En rigtig fed stang til tørflue. Udover så er det imo en af de fedeste stænger jeg kender rent visuelt. Hvilken stang er det helt præcist du er ved at bytte dig til?
12-01-2010 10:08
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #3
Glem det sidste. Jeg læste ikke hele emnets titel. Jeg kender ikke stangen i klasse 6 desværre.
12-01-2010 10:11
JTHL

Aalborg
Besked: #4
Den er ikke annonceret nogle steder, sælger har kontaktet mig, da jeg har en bytte annonce kørende på diverse sider.

Ingen tvivl om det er en fed stang, det jeg er bange for er garantien...
12-01-2010 10:11
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #5
Jeg mente længden og klassen på stangen. Men det var før jeg læste hele topic titlen Wink
anyway, jeg kan ikke hjælpe dig med spørgsmålet om garantien men hvis stangen ser pæn ud så havde jeg nok gjort det hvis jeg var dig. Om ikke andet så er du af med din loop og jeg vil mene at en loomis til enhver tid er nemmere at sælge videre eller bytte for noget helt tredje. Held og lykke med handlen Smile
12-01-2010 11:12
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #6
Citér:JTHL

#1G.loomis streamdance GLX HLS #6 9'

Jeg overvejer at bytte min Loop Opti Power med denne stang, er det ikke en god nok byttehandel?

Kender ikke så meget til mærket, men har da kun læst godt om denne stang/model.

Men desværre er der ingen garantibevis med, men sælger siger der er livstidsgaranti på stangen, men er det nu rigtigt, hvis man ingen garantibevis har?
Hvad skal du bruge stangen til? Aktionen ligger ret tæt på de harmoniske LPXe fra Guideline. Der er dog mere finesse og spænstighed til stede i klingen - især til kort- og mellemdistance, hvor aktionen flyttes op mod stangtoppen, er stangen i sit es. Dermed ikke sagt, at der ikke er bundkræfter til lange kast, for det er der. Den vil nok kun tilfredsstille de færreste "powerkastere" på kysten, mens den til gengæld vil fryde de fleste å- og fjeldfiskere.Heart

Mht manglende garantibevis må det vel afspejle sig i prisen?

Mht om det er et godt bytte: Jeg kender ikke Loop-stagen, men ethvert bytte til en Streamdance vil i mine øjne være et godt bytte! Wink
Mvh Brandt

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
12-01-2010 14:31
JTHL

Aalborg
Besked: #7
Jeg havde ikke rigtig forventet at sku ha sådan en stang, men da jeg allerede har fået købt en TCX #7, så er det lidt dumt at ha Loop'en i #7 liggende, så tænkte på at det måske ville være bedre at få byttet den til denne Streamdance i #6. Om den skal gemmes eller sælges videre må tiden jo vise, kan jo være at jeg bliver glad for den...:-)

Men tror også som I andre siger at den er lettere at afsætte end Loop stangen, så har sagt ja til byttehandlen og får stangen imorgen...:-p
12-01-2010 17:13
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #8
Hej

Jeg tror, at du bliver rigtig glad for den stang. Jeg kender faktisk ikke HLS - men jeg har været meget gode venner med et par MLS'erCool
I min verden må stængerne i samlingen gerne være lidt indbyrdes forskellige - og den GLX'er du har byttet dig til må formodes at være blødere end din TCR .. jeg tror, at de supplerer hinanden meget fintSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
13-01-2010 00:42