Mens vi venter på næste sæson
Allan Wermuth

Odense
Besked: #1
Mens vi venter på næste sæson
Mens vi venter på næste års tørfluefiskeri, så kan man jo lige sidde og nyde denne her Wink

mvh
Allan
28-10-2011 09:18
Adversering
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #2
RE: Mens vi venter på næste sæson
Giver jo bare større forventningsglæde, til turen derned til sommer Big Grin !

Mvh Stefan Skovbo
28-10-2011 13:48
Allan Wermuth

Odense
Besked: #3
Hej Ole

Turen i 2012 er ikke fastlagt endnu, men hvis alt går vel, så skal jeg afsted. På dette års tur
havde vi 3 dage i Weisse Traun og 4 dage i Slovenien, fordelt med 1 dag ved Sava og 3 dage i Soca dalen.

Det var et fint mix, dog var vi lidt uheldige med vandstanden i Sava.

Der er også nogle fine stræk, bl.a. Salza i Østrig som det kunne være interessant og prøve, men der er god tid til og planlægge hen over vinteren Wink

Jeg satser dog på, at havne i Soca dalen igen ..... jeg elsker de mindre tilløb i Soca dalen, hvor man skal snige sig frem til fisken, og præsentere sin tørflue forsigtigt med en let tørfluestang i klasse 3 eller 4.

mvh
Allan
28-10-2011 17:01
john2000

Hundested
Besked: #4
Hej Ole
Jeg skal heldigvis ikke vente så længe før jeg skal afsted på endnu en drømmerejse. I uge 4 går turen til Cuba,nærmere bestemt Cayo Largo hvor jeg har 6 fiskedage.Smile Jeg var der for 2 år siden, hvor jeg fangede 2 bonefish , som var henholdsvis 81 og 83 cm. målt fra snude til kløften af halen.Big Grin
Men der var masser af bonefish på 6-8 pund, plus en del tarpun, og så var der kast til permit.
Jeg håber at fange en permit denne gang,de fisker med en bestemt flue,der bliver kaldt avelon krabbe.
Denne flue har fanget en hel del permit,det sidste hold der var dernede havde 7 grand slam.

Må din bindetråd aldrig knække
28-10-2011 19:30