Tørfluer ?
Rejen

Gribskov
Besked: #1
Tørfluer ?
Utroligt så få tørfluer der i fluedatabasen, kom så folkens la os se nogle flotte fluer og en masse mønstre.
(Jeg er selv lige gået igang med det tørre binderi og savner lidt vinteraftn steneri)

Glæder mig til at se hva i ligger inde med.

/Rejen

Kysten kalder
31-10-2011 22:08
Adversering
john2000

Hundested
Besked: #2
RE: Tørfluer ?
Hej
Så er det bare med at komme med fotos,af de fluer du binder.Big Grin Men jeg vil da gerne komme med nogle bud,men er lige nu igang med fluer til en Cuba tur.
Men jeg ved at Allan har bundet nogle fine tørfluer,så måske han kunne lægge dem ind.Angel

Må din bindetråd aldrig knække
31-10-2011 22:58
Rejen

Gribskov
Besked: #3
(31-10-2011 22:58)john2000 Skrev:  Hej
Så er det bare med at komme med fotos,af de fluer du binder.Big Grin Men jeg vil da gerne komme med nogle bud,men er lige nu igang med fluer til en Cuba tur.
Men jeg ved at Allan har bundet nogle fine tørfluer,så måske han kunne lægge dem ind.Angel

Lækkert John.
Jeg ved nu ikke om jeg er modig nok til at uploade dem her på fv.dk.
Kom så Allan op med noget tørt Smile

Skal du selv til Cuba eller er det bestillingsfluer? Tre af mine venner landede på Bahamas i går og der skal de heldige asner fiske intensivt de næste par uger.... Cool (gid det var mig)

/Rejen

Kysten kalder
(Denne besked var sidst ændret: 31-10-2011 af 23:27 Rejen.)
31-10-2011 23:26
john2000

Hundested
Besked: #4
Hej
Det er fluer til mig selv,rejser til Cayo Largo i uge 4.Det er anden gang jeg skal der ned. Hvor på Bahamas er dine venner? har selv været der 6 gange,med et rigtig fint fiskeri,især er hajfiskeriet helt i top.

Må din bindetråd aldrig knække
01-11-2011 00:50
Rejen

Gribskov
Besked: #5
(01-11-2011 00:50)john2000 Skrev:  Hej
Det er fluer til mig selv,rejser til Cayo Largo i uge 4.Det er anden gang jeg skal der ned. Hvor på Bahamas er dine venner? har selv været der 6 gange,med et rigtig fint fiskeri,især er hajfiskeriet helt i top.

De bor i et hus med privat strand i nærheden af Queens Cove på Grand Bahama. Jeg regner selv med at tage derned så snart økonomien tillade det, men nu vil jeg først lige høre hvordan og hvorledes deres oplevelse har været og om der er godt bonefish-fiskeri hehe Heart

Cuba, puha, jeg har simpelthen hørt så mange fede ting om Cuba, ikke mindst om deres rom, cigarer, musik, fantastiske mennesker, gamle "russerbiler" og sidst men ikke mindst, fiskeriet. Smile Den ø skal helt sikkert ha et √ på et eller andet tidspunkt i min lille rejsebog.

Jamen K&B på Cuba og nyd en rom eller to eller tre eller ti for mig Smile

/Rejen

Kysten kalder
01-11-2011 02:13