dagens opvarmning til fyn turen
Kim A.

fjenneslev
Besked: #1
dagens opvarmning til fyn turen
jeg stod op, kørte hjemme fra og fiskede...

haha

ej...

jeg stod op ca kl 5 og gjorde klar med lidt morgenmad etc og kørte hjemme fra kl 5,30
var på pladsen ca kl 6,15 og ved vandet kl 6,30

jeg startede fiskeriet i tusmørket og tænkte på, der skal sq egentlig nok lidt lys til før der sker noget.
nå der gik ca en halv time og lyset begyndte at komme og vandet vendte og BANG!
en lille fisk åd min flue(slagteren) det var sjovt at mærke lidt liv tænkte jeg og fiskede videre 3-5 kast senere helt ude i kastet BANG ruske ruske og så ingenting...
hmm tænkte jeg den føltes ellers god, nå skidt jeg har jo stadig deres livret.
men det viser sig så at min (eneste) slagter blev ødelagt af andet hug(krops haklet gik op), så stod jeg lidt der FOR F***** nu havde jeg lige fundet noget de ville have.
nå jeg smed en grå frede på og fiskede ca en halv time mere før jeg nåede "slutningen" af strækket og tænkte hmm det er stadig morgen, mon ikke jeg skal prøve trækket endnu engang jeg skiftede til en honeyshrimp og gik til "starten" igen og fiskede løs.
jeg nåede at kaste 5 gange før at var kontakt til endnu en fisk denne var lidt større end den første men stadig under målet fedt tænkte jeg så er det måske i dag jeg får en der er noget værd.
selvom små fisk også er noget værd.
jeg går ca 15-20 m hen ad strækket med adskillige kast ligepludselig rejser der sig en 60-70cm fisk ca 5-7m fra mig, jeg stod totalt chokket, plus at jeg lige havde strukket lige så lang line ud som jeg kunne.
så jeg kunne ikke bare kaste til den.
men hva så fik man da bekræftet at livet i musholmbugten stadig er der og at ens fluer stadig kan fange fisk

mvh Kim A.

Mvh
Kim a.
03-11-2011 15:04
Adversering
Janus H.

Djursland
Besked: #2
RE: dagens opvarmning til fyn turen
Fedt Kim Smile

Det lyder til at du havde en fed tur, selvom du ikke fik den store Tongue

Jeg var også på opvarmningstur i forgårs, var ved mariager fjord sammen med Niels O.

Jeg blev godt nok overrasket over hvor kuldskær jeg er blevet, 1 måned foran brændeovnen har sat sine spor Big Grin Vandet i fjorden er til info 10 grader lige nu, det føles meget koldere.... Blush

Nåh, men der var da fisk. Havde 6 tilbud hvoraf de 5 var inde til afkrogning. Fine fede fjordørreder på målet og lige under. Den sidste huggede helt ude i kastet og mine frosne fingre fumlede for vildt med den monofile skydeline, med det resultat at fisken svømmede 10 meter imod mig inden jeg nåede at få ordentlig fat i linen, og så stod den af. Behøver jeg at sige at det var den af fiskene der virkede størst... men sådan er det jo altid med dem man mister Blush

Niels O havde også en kanon tur mandag, men det vil han måske selv fortælle om? Tongue
(Denne besked var sidst ændret: 03-11-2011 af 17:15 Janus H..)
03-11-2011 17:03
Kim A.

fjenneslev
Besked: #3
RE: dagens opvarmning til fyn turen
Lyder som om der er flere der er i topform! Woohoo

Mvh
Kim a.
03-11-2011 17:06