Kystørred på flue
Saltflyfish

Besked: #1
Kystørred på flue
Traileren til den nye DVD "Kystørred på flue"

Mvh
Christian
13-11-2011 21:41
Adversering
Villadsen

Århus C
Besked: #2
RE: Kystørred på flue
Ja den ser lovende ud Smile

Kristian Villadsen
13-11-2011 21:53
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #3
Glæder mig til en ny dansk fiskevideo. Havørredens Hemmeligheder 1 - 4 er gennemset utallige gange Big Grin

Jeg synes dog ikke den ser så lovende ud? Umiddelbart skuffer traileren. Mærkeligt højde/bredde format (forhåbentligt gælder det kun traileren(!)) og der er meget baggrundstøj når personerne i filmen taler sammen.

Håber at blive positivt overrasket dog Cool

Mvh
Stig
13-11-2011 22:27
Emil-LaBeet

Vanløse
Besked: #4
Enig med Stig, den trailer er meget skuffende kvalitetsmæssigt! Håber virkelig også at kvaliteten er bedre i filmen. Men color gradingen bliver nok ikke bedre i selve filmen. Det er svært at få de flotte farver frem i dk, men det kan lade sig gøre:

Synes sgu det er synd at ligge noget i så dårlig kvalitet op.

Men køber sikkert filmen alligevel! Smile

MVH. Emil La Beet

HAUNTEDBYTHEFLY.COM
13-11-2011 22:55
Claus Bech-Petersen

Sorø
Besked: #5
Brians multefilm var vel heller ikke noget filmisk mesterværk. Men ideerne i den havde jo en vis gennemslagskraft - og det er måske nok så vigtigt.
Tilføjelse: Og hvis den nye rent faktisk indeholder nogle af de ideer, som Brian har fortalt om, så tror jeg nok, at jeg kan se gennem fingre med den filmiske kvalitet.

http://www.ussingbech.dk
(Denne besked var sidst ændret: 13-11-2011 af 23:19 Claus Bech-Petersen.)
13-11-2011 23:07
Emil-LaBeet

Vanløse
Besked: #6
(13-11-2011 23:07)Claus Bech-Petersen Skrev:  Brians multefilm var vel heller ikke noget filmisk mesterværk. Men ideerne i den havde jo en vis gennemslagskraft - og det er måske nok så vigtigt.

Det har du ret i, det jeg mente er vel bare at det er synd at man ikke kan kombinere begge dele. Især i år 2011 hvor alle har adgang til kameraer i fuld HD og redigeringsprogrammer som rækker LANGT!

Enten skal det være flot fiske film eller grim instruktions video! ÆV! Dodgy

MVH. Emil La Beet

HAUNTEDBYTHEFLY.COM
13-11-2011 23:21
Villadsen

Århus C
Besked: #7
Jeg kan egentlig godt lide, den stemning det giver, at alt ikke er pudset og poleret for mig bliver det en del mere nærværende, men nu har jeg jo ikke set filmen endnu så det er kun dømt ud fra traileren.

Kristian Villadsen
14-11-2011 00:05
Adversering
Villadsen

Århus C
Besked: #8
Det skal dog siges, at jeg ikke lide håndteringen, af fisken der bliver poseret foran kameraet mens den vrider sig i sandet, det kunne godt have været håndteret bedre efter min mening.

Kristian Villadsen
14-11-2011 00:10
Frederik

København N
Besked: #9
Jeg synes også at der er noget befriende i en den ikke så højtidelige behandling af fantastiske film øjeblikke... det tager altså noget tid at få filmet så store fisk blive fanget. For mig ser den dejlig personlig ud, især ud fra den lange trailer der blev vist til fluefiskefilmfestivalen i vintersWink Jeg glæder mig meget til at se den, og vil hellere se den en endnu en super flot og overproduceret film der skal få lystfiskere til at fremstå som helte og naturen vi færdes i som barsk og ubarmhjertig.
Tak for rosen Emil, men jeg synes at mit eget mangler mere det som Brians har, end Brians mangler det som mit harRolleyes

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
14-11-2011 00:31
Saltflyfish

Besked: #10
Umiddelbart blev jeg også lidt skuffet, da jeg så traileren. På den anden side er jeg ganske enig med Frederik, men jeg synes også at serien "A Passion for Angling" med Chris Yates og Bob James stadig er en af de bedste produktioner om fiskeri.

Mvh
Christian
14-11-2011 01:07
Frederik

København N
Besked: #11
Her er de svenske "frontside fly" drenges holdning til storladne produktioner med massere slow-motion, action og episke helte øjeblikkeBig Grin

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
16-11-2011 13:00
Lyngby

Besked: #12
Jeg har set hele filmen et par gange de seneste dage og uanset holdning til teknik og postproduktion, har jeg svært ved at forestille mig den danske kystfluefisker, som ikke vil lade sig underholde af filmen den lille time den varer. Og måske endda får sig et par inspirerende tanker til eget fiskeri undervejs. Jeg gjorde...

Vh. Peter
17-11-2011 21:56