Regnbue PR
Frederik

København N
Besked: #1
Regnbue PR
Igår var jeg til den endelige samtale til jobbet som fiskerikontrollør, men jeg fik det desværre ikkeHuh
Så jeg trøstede mig med en tur på vestsjælland når jeg nu alligevel var dernede af, uden waders, linekurv eller kamera og så var der fisk Smile
Der gik ikke lang tid før jeg så de første og en af mine første kast til dem udløste en lille opstramning, men så ville de ellers ikke mere. Jeg løb frem og tilbage på kysten for at få lagt så mange kast foran stimerne som muligt, det var pænt spændende da det var store fisk og der var en del! Fik en som fightede helt vildt.... fordi den var kroget i rygfinnenRolleyes

Desværre ikke flere, prøvede ellers en masse forskelligt, men de ville bare ikke lege med mig. Tørfluer, foderpilleimitation, rejefluer, kobberbasse, INTET virkede.

Havde også besøg af et marsvin der kom dejligt tæt på... jeg skal altså ikke tage ture uden kamera, jeg fortryder det hver gang Smile

Nå men der var da fisk til aftensmadenSmile

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
23-11-2011 18:14
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Regnbue PR
Sådan der Frederik.. Big Grin

Tillykke med den, og godt at se de kommer på land.. Der har nemlig lige været udslip igen på Musholm..

Hvor fik du den henne ?

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
23-11-2011 18:42
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #3
ja tillykke

det var godt nok en ordentlig sveske

hilsen Jan

uanset om du tror du kan,eller du tror du ikke kan
så får du ret. Henry Ford
23-11-2011 19:24
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #4
(23-11-2011 18:42)Klaus J Skrev:  Sådan der Frederik.. Big Grin

Tillykke med den, og godt at se de kommer på land.. Der har nemlig lige været udslip igen på Musholm..

Hvor fik du den henne ?

De sten den ligger på indikerer at det er i området lige ved Mullerup.

/Allan

http://www.customflies.dk
23-11-2011 19:44
MadsHH

Besked: #5
Tillykke Frederik.. ! Der er sgu noget helt specielt over fiskeriet efter regnbuer. At gå på land, og kaste til fisk man kan se, og så i den størrelse!

I lørdags så jeg en gut, fejlkroge (med viljeConfused) en regnbue på 5+ i halefinnen.. Tror han gik med den i 25min!
Jeg fik ikke selv nogen, men har fået 10-12stk i år, så fryserne er alligevel fyldteTongue

Min sjoveste regnbue fra kysten, fik jeg forrige år på frølunde. Kondifaktor på 1,92 Cool

[Billede: ced662ec.jpg]
23-11-2011 19:47
kenneth n

kbh
Besked: #6
tillykke frederik med den trumle fede regnbue !!!!!

mangler lige den trumps up Big Grin hehe
25-11-2011 21:08
Rasmus Bech

Randers
Besked: #7
Det ser altså bare mega sjovt ud det fiskeri der. Og sikke nogle bamser Angel

Ku være sjovt på min #4 Big Grin

Stort tillykke med de fine fisk drenge Smile Smile

Rasmus

(EDIT : De får klø næste weekend de sjællandske regnbuer Smile )

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
(Denne besked var sidst ændret: 25-11-2011 af 21:50 Rasmus Bech.)
25-11-2011 21:37
Adversering
Thorsen

Århus C
Besked: #8
(23-11-2011 19:47)MadsHH Skrev:  Tillykke Frederik.. ! Der er sgu noget helt specielt over fiskeriet efter regnbuer. At gå på land, og kaste til fisk man kan se, og så i den størrelse!

I lørdags så jeg en gut, fejlkroge (med viljeConfused) en regnbue på 5+ i halefinnen.. Tror han gik med den i 25min!
Jeg fik ikke selv nogen, men har fået 10-12stk i år, så fryserne er alligevel fyldteTongue

Min sjoveste regnbue fra kysten, fik jeg forrige år på frølunde. Kondifaktor på 1,92 Cool

[Billede: ced662ec.jpg]

Hold da kæft hvor er den grim Big Grin MadsCool. Et anderledes fiskeri i har derover på "øen", men jeg tror nu nok, at man kan lære en hel del af det med hensyn til fiskeriet efter de blanke mere naturlige af slagsen.

Janus (plus familien) var forbi mig i torsdags og vi så Brian Kjærs nye film. Det har virkeligt givet mig endnu mere at tænke over efter den fremvisning. Jeg skal helt sikkert tænke mere over hvordan jeg præsenterer fluen og vade endnu mere forsigtigt en jeg har gjort hidtil. Kan virkeligt godt li' den selvom den film teknisk/kvalitetsmæssigt har sine mangler. Hvor er det fedt at se Brians kæmpe smil og glæde over den fantastiske fisk han lander i slutningen af filmen. Jeg får totalt fiskefonitis i buksen af detTongue. Næste weekend skal den i hvert fald have chancen igen.

Flyfishing is a drug and i am addicted Smile og det startede i Lagan med Fiskevand.dk Cool

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
26-11-2011 04:11
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #9
hej

ikke for at slå skår i glæden.
men er det tegn på at der heller ikke er andre der fanger
"rigtige" fisk, ligesom jeg heller ikke selv gør.

hilsen Jan

26-11-2011 10:32
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #10
(26-11-2011 10:32)jan.p Skrev:  hej

ikke for at slå skår i glæden.
men er det tegn på at der heller ikke er andre der fanger
"rigtige" fisk, ligesom jeg heller ikke selv gør.

hilsen Jan

Næ.

Jeg har fået en fin del havørred de gange jeg har været ude. Og mine fiske venner fanger også rigtig fint med HØ.

Det er bare fordi at fiskeriet efter Regnbuer er mega sjovt og meget intenst.

/Allan

http://www.customflies.dk
26-11-2011 11:06
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #11
jeg har faktisk også fanget fint nok.
men har så lige haft 3 ture med kun en under målet

hilsen Jan

26-11-2011 13:18
Frederik

København N
Besked: #12
(25-11-2011 21:37)Rasmus Bech Skrev:  Det ser altså bare mega sjovt ud det fiskeri der. Og sikke nogle bamser Angel

Ku være sjovt på min #4 Big Grin

Stort tillykke med de fine fisk drenge Smile Smile

Rasmus

(EDIT : De får klø næste weekend de sjællandske regnbuer Smile )

Det skal du gøre! og medmindre der sker et eller andet underligt så er der stadig massere til dig, Allan og jeg mødte en del andre fiskere igår, men ingen andre havde fået noget og vi havde også kun fået: Allan 3stk nogle mistede og jeg 2stk 4 mistedeBig Grin Der var en invandrer der havde nuppet 3 stk om formiddagen på boble og reje, så den teknik testede en lokal også uden heldUndecided

Det er jo så super spændende at se overfladen syde og 5-15 v-formede bølger komme imod dig 1-3 meter fra land og så have et antal kast til dem før de er forbi dig igen eller du står med krum klingeCool Så kan man vælge at tage løbebenene på og overhale dem eller bare stole på at der kommer en ny stime om lidt... og det gør der pt. må man nok sige!

Min anden fiskemakker Thomas kunne ikke komme med på tur igår, så han modtog om formiddagen denne mms: Får den her sten mig til at se tyk ud, skat? Det var så anden gang der tikkede en mms ind til ham fra mig i denne uge, lad os nu se om anden tør melde fra på turene i næste ugeBig Grin

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
26-11-2011 13:48