Billede
John Ø

Besked: #1
Billede
Hej Stig

Er du venlig at fortælle hvordan jeg lægger et billede ind til mit navn. Lover du får et billede hvor jeg sidder med et glad smil og fisk i favnenBig Grin

Venlig hilsen

John Ø.
26-06-2009 01:02
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Billede
Hej John

Vælg "Bruger KP" foroven til venstre.. så kommer du ind i dine bruger oplysninger. Der vælger du "change avatar" - så går resten af sig selv!

Jeg ved, at Stig knokler som en dopet travhest med at ændre hele sitet til danskCool

velkommen til!

Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-06-2009 01:07
John Ø

Besked: #3
Hej Martin

Tak. Nu mangler jeg bare at smide billedet ud under navnet. Finder nok et andet billede ved lejlighed for føj for en hønserøv jeg fik fundet frem. Det må vente til senere for nu skal jeg sove.

Venlig hilsen

John Ø.
26-06-2009 01:25
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(26-06-2009 01:25)John Ø Skrev:  Hej Martin

Finder nok et andet billede ved lejlighed for føj for en hønserøv jeg fik fundet frem.

Venlig hilsen

John Ø.

Hej John

Hvem f..... tror du kigger på dit kontrafej når du sidder med en så flot ørred?Cool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-06-2009 01:41
John Ø

Besked: #5
Hej Martin

He, he sig du det til min hustru!!!

Den her er da lidt pænere ik!

Flotteste fisk jeg har fanget og der kom heldigvis én forbi med et kamera den dag, for jeg tager ikke selv billeder. Fangsten er fra Faxe bugt i 2005.

Venlig hilsen

John Ø.
26-06-2009 08:42
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #6
(26-06-2009 08:42)John Ø Skrev:  Hej Martin

He, he sig du det til min hustru!!!

Den her er da lidt pænere ik!

Flotteste fisk jeg har fanget og der kom heldigvis én forbi med et kamera den dag, for jeg tager ikke selv billeder. Fangsten er fra Faxe bugt i 2005.

Venlig hilsen

John Ø.

Hej John

.. jo - den er godt nok enestående!

Når man ser de sildeædere jer fra stevns ofte poserer med .. så ka' det godt rykke lidt efter at gå ned og finde den gamle 10 fods sportex og æsken med 20 grams blink fremCool

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
26-06-2009 10:29
John Ø

Besked: #7
Hej Martin

Den er ikke fra Stevns, men fra troldhøje i Faxe bugt. Den blev fanget på en (vist nok) 14 grams svinger. Eneste gang jeg har brugt det blink for det rustede hurtigt. Jeg har fanget pæne fisk på Stevns, men har i en del år levet højt på at "køvenhavnerne" ikke kørte længere end til Lund. Faxe bugt var mit hjemvand fordi jeg boede 5 min. gang fra stranden og fordi der var/er rigtig pæne fisk. Søger stadig de gamle pladser selv om jeg er flyttet længere sydpå.

Venlig hilsen

John Ø.
26-06-2009 21:55
Adversering