Stjerner:
  • 2 stemmer - 5 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glimmer rejen orginal
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #25
RE: Glimmer rejen orginal
(20-12-2011 22:59)K.Bille Skrev:  HEJ JOHN

NEJ MOSIN BRUGTE KAMASAN 170 I STR 4 TIL GRIMLINGEN

MEN HVIS JENS IKKE HAR 200R KROGEN SÅ ER DET # 6 JEG SKAL BRUGE OG JA DU MÅ DA EGENTLIG GODT BARE SENDE ET PAR STYKKER ALLIGEVEL...TAK MIN VENSmile

MEN ELLERS RIGTIG GOD JUL

HAR IØVRIGT ALLEREDE FÅET TILSAGN OM AT DER KOMMER NOGLE AF VORES DYGTIGE FLUEBINDER TIL NÆSTE FLUEBINDE HYGGE ARRANGEMENT Smile MEN MERE OM DET EN ANDEN GANG

MVH
KENT BILLE

Slå caps lock fra og tag din tlf.Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

/Allan

http://www.customflies.dk
20-12-2011 23:38
Adversering
K.Bille

Haderslev
Besked: #26
Hej Allan

Du er jo syg.....smut under dynen og send en sms til Didde..med besked om at hun skal komme med noget hyldebær suppeSmile

CAPS LOG KUN SÅET TIL PGA ANDET ARBEJDE = DOVNSKABBlush

God bedring..måske man nok ikke skal besøge kysten med lungebetændelse ???

vi snakkes
Kent Bille
21-12-2011 00:27
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #27
(21-12-2011 00:27)K.Bille Skrev:  Hej Allan

Du er jo syg.....smut under dynen og send en sms til Didde..med besked om at hun skal komme med noget hyldebær suppeSmile

CAPS LOG KUN SÅET TIL PGA ANDET ARBEJDE = DOVNSKABBlush

God bedring..måske man nok ikke skal besøge kysten med lungebetændelse ???

vi snakkes
Kent Bille

Det gav da fisk Cool
/Allan

http://www.customflies.dk
21-12-2011 01:54
Thorsen

Århus C
Besked: #28
Hej Kent

Lettere ansporet af din tråd kom den her på linen i dag og den gjorde det fint.

Binder den på Gamakatzu f314 str.6, med lidt Craft fur, kuglekædeøjne, ingen rib og to stråler crystalflash mix. Så lad os bare kalde det en variantSmile

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
(Denne besked var sidst ændret: 28-12-2011 af 02:22 Thorsen.)
28-12-2011 02:18
K.Bille

Haderslev
Besked: #29
Hej thorsen

Det ser sq da rigtig fint ud..et meget flurocerene udsene du har fået strikket sammen....og ja endnu en af mange varianter...den flue er bare ikke til at komme uden om...Og tillykke med fiskene SmileSmileSmile

Iøvrigt...så er det altså ret fedt at have "gamle" venner i branchen..Jens Staal fra vores odense afd har lioge sendt mig en pose af de først tmc 200 kroge...altså den der kom før tiemco 200r....Hvem havde regnet med at det skulle være muligt at opdrive en uåbent pakke af dem.....Men super super fedt SmileSmileSmile

Mvh
Kent Bille
29-12-2011 11:49
Daniel Heinrichsen

Besked: #30
Hej Kent og jer andre

Genopliver lige denne tråd..

Tænkte på om i gad give lidt konstruktiv kritik på denne glimmerreje jeg har bundet:

På forhånd mange tak

Mvh
Daniel
17-03-2012 10:39
Peter M. Holmgren

Besked: #31
(18-12-2011 22:04)K.Bille Skrev:  Hej

Må sige at jeg blev lidt overrasket...og at julemanden ...han leverSmile

Det var egentlig først nu jeg egentlig blev helt klar over at der faktisk fandtes mange varanter..og at jeg 1000 gange jo selv har hængt dem op færdig bundet på en tidligere arbejdsplads

Iøvrigt fulgte der en orginal labels med fra garnnøglen som det jo blev solgt som i sin tid, Matrialet hed Futuria fiber og er 100 % polyamide der var 30 m i hver nøgle...der går ca 8 cm pr flue det ville dengang været blevet til 375 fluer pr nøgle...gud ved hvad sådan en nøgle idag ville koste hvis den fandtes derude ved en af de gamle glimmerreje fluebindere ?..jeg kunne da godt forstille mig at sådan en nøgle kunne komme i nærheden af kr 1000,- ????..det ville jeg personlig godt betale..så var jeg da nogenlunde sikker på at have glimmerrejer nok til resten af mine dage på planeten ..er der en der har en nøgle med det lyserøde med purple skær Smile Smile Smile

MVH
KENT BILLE

Hej Kent

Længe siden, jeg har da en rulle af det originale liggende, (købt af Torben selv) så nogle meter kan du da godt få, så du har til eget forbrug et par år frem ;-)

Med venlig hilsen

Peter M. Holmgren
10-03-2013 23:56
Adversering