C-clamp
JTHL

Aalborg
Besked: #1
C-clamp
I mit tidligere indlæg ang. c-clamp til mit Renzetti, fik jeg købt en billig en fra Ebay. Men den er virkelig i så ringe en kvalitet at jeg ikke vil bruge den sammen med mit Renzetti stik. Fik et helt andet end som vist i annoncen, sælger fik en negativ feedback. Godt det kun var små 40kr det drejede sig omAngry

Men jeg har kigget lidt på den clamp som er med Danica/Danvise fluestikket, er der nogen som kan fortælle mig, hvor stort hullet er eller hvor meget pinden måler?

Med venlig hilsen
Jan
20-12-2011 18:16
Adversering
PeterMulbjerg
Admin

Vendsyssel
Besked: #2
RE: C-clamp
(20-12-2011 18:16)JTHL Skrev:  I mit tidligere indlæg ang. c-clamp til mit Renzetti, fik jeg købt en billig en fra Ebay. Men den er virkelig i så ringe en kvalitet at jeg ikke vil bruge den sammen med mit Renzetti stik. Fik et helt andet end som vist i annoncen, sælger fik en negativ feedback. Godt det kun var små 40kr det drejede sig omAngry

Men jeg har kigget lidt på den clamp som er med Danica/Danvise fluestikket, er der nogen som kan fortælle mig, hvor stort hullet er eller hvor meget pinden måler?

Hej Jan, pinden er 10 mm. Men jeg syntes ærligt talt ikke clamp'en er særlig god. Jeg må ofte efterspænde undervejs.

Peter

"There is nothing permanent except change"

http://prmulbjerg.wixsite.com/pmrodandknifeco
20-12-2011 18:23
123

Besked: #3
(20-12-2011 18:16)JTHL Skrev:  I mit tidligere indlæg ang. c-clamp til mit Renzetti, fik jeg købt en billig en fra Ebay. Men den er virkelig i så ringe en kvalitet at jeg ikke vil bruge den sammen med mit Renzetti stik. Fik et helt andet end som vist i annoncen, sælger fik en negativ feedback. Godt det kun var små 40kr det drejede sig omAngry

Hvorfor køber du ikke bare det du vil have og så dropper alle svinkeærinderne? Big Grin Du ved jo godt at du ikke bliver tilfreds før du får en Renzetti bespænding.
20-12-2011 18:32
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #4
Hej Jan

C-clampen på Fly-Mate burde kunne gøre tricket. Måske ovenikøbet se fornuftig ud, sammen med presentation stikket. Desuden burde den kunne skaffes til en fornuftig pris.

Mvh.

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
20-12-2011 18:35
JTHL

Aalborg
Besked: #5
Ok, kunne tyde på den vil passe, da mit Renzetti måler 9-10mm.

Kan ikke mindes jeg havde problemer, da jeg havde samme stik for nogle år siden.

Synes bare det er så enkelt og let, jeg kan nemlig snart ikke have meget mere i min Fishpond taske, så der hvor der kan spares på pladsen, må udnyttesBig Grin

Med venlig hilsen
Jan
20-12-2011 18:37
JTHL

Aalborg
Besked: #6
Schreiber, du har ret. Men lige på det område, tror jeg ikke jeg vil købe et org. Renzetti clamp, så hellere en nakke eller 2 i samlingenBig Grin

Med venlig hilsen
Jan
20-12-2011 18:39
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #7
(20-12-2011 18:37)JTHL Skrev:  Ok, kunne tyde på den vil passe, da mit Renzetti måler 9-10mm.

Kan ikke mindes jeg havde problemer, da jeg havde samme stik for nogle år siden.

Synes bare det er så enkelt og let, jeg kan nemlig snart ikke have meget mere i min Fishpond taske, så der hvor der kan spares på pladsen, må udnyttesBig Grin

Jamen stikket skal da ikke pakkes ned Smile

Derimod bruges basen til at bære en spækket Renzetti toolcaddy Cool Så får du også endnu mere plads i tasken

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 20-12-2011 af 18:42 Jan Fensten.)
20-12-2011 18:41
Adversering
JTHL

Aalborg
Besked: #8
Vil nu gerne ha den med engang imellem, når der skal bindes fluer udenfor hjemmets fire vægge :-)

Med venlig hilsen
Jan
(Denne besked var sidst ændret: 20-12-2011 af 18:51 JTHL.)
20-12-2011 18:49
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #9
Jeg købte for noget tid siden et dynaking squire stik til rejse brug.

For &€#"&%&&"%€##"&"/& hvor kan de kæber bare spænde en krog fast og når man lige har lært at bruge de 2 rille til orskellig størrelse kroge, så er det BARE lækkert. Mangle dog noget true rotary, men de går an på et rejse stik.

/Allan

http://www.customflies.dk
20-12-2011 19:18
JTHL

Aalborg
Besked: #10
Det skal ikke erstatte mit rejsestik, som er et CF Marco Polo sætAngel

Med venlig hilsen
Jan
20-12-2011 19:33