kvinder
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #1
kvinder
Jeg bliver simpelthen nødtil at dele dette med nogen, som kan værdsætte det. For en gangs skyld ryddede jeg min ønskeseddel for alt, hvad der lugter af fiskeri og hvad for man så i julegave. Sit eget lille fluebinder værksted, hvor der tideligere var gæsteværelse, en rejse til england og to klassikere. I sandhed et skønt kvindemenneske:
[Billede: ROBa8pgq]
[Billede: jOm4NLGr]

Venligst Nikolai

25-12-2011 00:45
Adversering
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #2
RE: kvinder
ja så må du jo gøre et eller andet rigtigtBig Grin

blomster???

hilsen Jan

uanset om du tror du kan,eller du tror du ikke kan
så får du ret. Henry Ford
25-12-2011 00:52
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #3
(25-12-2011 00:52)jan.p Skrev:  ja så må du jo gøre et eller andet rigtigtBig Grin

blomster???

hilsen Jan

Jeg ved fet ski ikk; tror hun blev bekymret da der ikke stod fisk på ønskeseddelen Big Grin

Venligst Nikolai

25-12-2011 01:00
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #4
Fantastisk Big Grin !

Hvor finder man den type kvinder henne ??? AngelHuh

Mvh Stefan Skovbo
25-12-2011 01:10
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #5
Hun har med garanti gået hele december og nydt tanken om at tage fusen på dig.

Jeg synes de bedste gaver er dem der viser at man virkeligt kender et andet menneske. Ikke noget der bare er hentet fra en ønskeseddel, men en gave der overrasker. Hun er en keeper Smile

Tillykke med det Smile
25-12-2011 01:21
Sek. Mor

DK
Besked: #6
(25-12-2011 00:45)Nikolai R. Skrev:  Jeg bliver simpelthen nødtil at dele dette med nogen, som kan værdsætte det. For en gangs skyld ryddede jeg min ønskeseddel for alt, hvad der lugter af fiskeri og hvad for man så i julegave. Sit eget lille fluebinder værksted, hvor der tideligere var gæsteværelse, en rejse til england og to klassikere. I sandhed et skønt kvindemenneske:
[Billede: ROBa8pgq]
[Billede: jOm4NLGr]
Ville så ønske, jeg havde en mand der gjorde set samme for mig. Big GrinAngel
25-12-2011 10:24
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #7
Ro på Nikolai. Der er helt sikkert en bagtanke i det. Når nu du har det fluebinderværksted, så kan du jo roligt passe børnene der, så hun kan komme ud med hævekortetTongue. Det kan jo også være at du bliver så bidt af at binde,AT DEN MINDSTE LILLE REGNDRÅBE, eller vindpust får dig til at blive hjemme for at gå og klappe mommse lidt i endenAngel det ville hun nok nyde i fulde dragCoolBig Grin. Den fuldkomne fisker kan man ikke undvære, ej heller en tur til England. Du har sgu en snu og dejlig kvinde må jeg sigeBig Grin

MVH Niels
25-12-2011 14:12
Adversering
PeterMulbjerg
Admin

Vendsyssel
Besked: #8
Hun var sikkert træt af korkstøv og fjer i køkken og stue Big Grin hold godt fast på hende Cool

Peter

"There is nothing permanent except change"

http://prmulbjerg.wixsite.com/pmrodandknifeco
25-12-2011 16:23