Taimen.com
Johnni M

Besked: #1
Taimen.com
Er der nogen her der har erfaring, god som dårlig med ovenstående netbutik?
Jeg overvejer et mulig køb fra siden og vil i den forbindelse høre der er ris eller ros til ders produkter, her tænker jeg mest deres egen produkter. Primært hjulene, er det noget hø eller er det fin kvalitet for små penge??
http://www.taimen.com/da/dk/

Mvh
Johnni Mikkelsen
Springer fisk ud af vandet, eller op i luften??
29-12-2011 10:42
Adversering
Allan Wermuth

Odense
Besked: #2
RE: Taimen.com
Jeg kan ikke udtale mig om deres egne produkter, men jeg har købt flueliner og net via webshoppen, og varer og levering har været i orden ......

mvh
Allan
29-12-2011 10:48
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #3
Alle steder jeg har læst om Taimen har jeg kun læst gode ting og har en ven som har haft handlet der og han giver den også Thumbs up Smile

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
29-12-2011 12:32
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #4
Jeg har handlet hos Taimen mange mange gange og der har aldrig været problemer ! Dag til dag levering ved mindre varer, såsom fluebinding og lign.
Jeg kan ikke udtale mig om deres stænger og hjul, har aldrig selv haft dem i hånden .

MVh Stefan Smile

Mvh Stefan Skovbo
29-12-2011 13:04
Swebbe

Besked: #5
Har handlet der en del gange uden de store problemer. Det fungerer super. Du skal dog være opmærksom på, at visse ting kan være udsolgt i forhold til hjemmesiden og derfor ikke bliver sendt med, men bare trukket fra bestillingen inden afsendelse (der kommer en mail med info, hvis det er tilfældet). Ellers super side, hvis man køber de mærker man kender til og lidt af en gambling, hvis man bevæger sig ud i deres egne mærker af fx flash, flueliner osv. (her er der som sdv. god sammenhæng mellem pris/kvalitet).

- Jeppe Lyngsø
29-12-2011 13:11
Johnni M

Besked: #6
Lækkert med så mange svar så hurtigtBig Grin
Rart at høre folk kun har positive ting at sige, tak for hjælpen!

Mvh
Johnni Mikkelsen
Springer fisk ud af vandet, eller op i luften??
29-12-2011 13:57