Fisketur på Nordkysten, lørdag d. 21. februar
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #1
Fisketur på Nordkysten, lørdag d. 21. februar
Hej alle FV'ere!

Normalt har jeg ikke bil, hvilket kan være ret frustrerende når man bor i København og er fisketrængende, men jeg er så heldig at kunne låne bil ovennævnte dato, så hvis nogle lidelsesfæller har brug for et lift/lyst til at tage med, så må I endelig sige til.

Jeg skal forbi svigermor i Hillerød med konen først og kan derfor tilbyde transport mellem Hillerød Station og fiskepladsen.

Når jeg siger Nordkysten, så mener jeg nogenlunde mellem Hornbæk og Hundested, så der er ret frit spil og hvis der er nogen der har lidt mere indgående kendskab til pladserne deroppe, så må jeg jo leve med det... Big Grin

/Brian
15-01-2012 15:10
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #2
RE: Fisketur på Nordkysten, lørdag d. 21. februar
Det kunne da godt tænkes Tongue
Plejer selv at fiske mellem Helsingør og op til omkring Gilleleje...

Ved dog ikke noget på forhånd, da skole er numero uno Smile
Så intet er sikkert endnu...
15-01-2012 18:04
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #3
Hej Daniel!

Selvfølgelig har skolen topprioritet og du behøver heller ikke melde noget endeligt ud før lørdag morgen. Jeg tager helt sikkert afsted og hvis du eller andre vil med finder vi ud af noget.

Det er kun ment som et tilbud til andre, som lider under ikke at have bil!

/Brian
16-01-2012 10:08
Daniel Heinrichsen

Besked: #4
I know, nu lider jeg ikke selv længere under ikke at have bil eller kørekort...

Men det kunne jo tænkes du gerne ville have lidt selskab?

mvh
Daniel
16-01-2012 10:21
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #5
Kan godt se det kom forkert ud og det kunne bestemt være fedt med selskab!! Big Grin

/Brian
16-01-2012 10:44
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #6
UPDATE!

Ny tur søndag.

Jeg kan igen tilbyde kørsel fra Hillerød st. og til fiskepladsen og retur, hvis det er noget der har interesse!?

/Brian
24-02-2012 21:24
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #7
(16-01-2012 10:21)Daniel Heinrichsen Skrev:  I know, nu lider jeg ikke selv længere under ikke at have bil eller kørekort...

Men det kunne jo tænkes du gerne ville have lidt selskab?

mvh
Daniel

Tillykke med kortet, og hhvis du så også anskaffer en sild til at køre for dig, er der ingen undskyldninger for ikke at møde op til flere forumsture, for så laver du bare opgaverne til skolen mens hun driver værketTongue

MVH Niels
24-02-2012 21:47
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #8
(24-02-2012 21:47)Niels O Haugset Skrev:  Tillykke med kortet, og hhvis du så også anskaffer en sild til at køre for dig, er der ingen undskyldninger for ikke at møde op til flere forumsture, for så laver du bare opgaverne til skolen mens hun driver værketTongue

Hahaha, mange tak Niels! Big Grin Big Grin

Med sådan en flot fyr som mig falder sildene og havørrederne på stribe AngelAngelAngelAngel Bare vent og se til på fyn Big GrinBig GrinBig Grin

Men skolen skal nu passes. Ordnung muss sein! Cool

Mvh
Daniel

Ps: Sorry for Off topic. Regner selv med at være til at finde derude på søndag...
(Denne besked var sidst ændret: 24-02-2012 af 23:07 Daniel Heinrichsen.)
24-02-2012 22:46
sdanboe

Nivå, Nordsjælland
Besked: #9
I skal ike sætte nesen for langt op efter fisk. Vandet er pt koldt (1-1½ grader) og så er vinden lige på med høje bølger, så der er mega meget skidt i vandet som jeg ikke tror lægger sig til imorgen. Tag østkysten istedt hvis det skal være, men der har været fisketomt den sidste uges tid

Sad
25-02-2012 10:37
Emil-LaBeet

Vanløse
Besked: #10
Al respekt for at prøve at holde sig til de samme pladser for at lære dem at kende. Men tror nu at det er vigtigere at fokusere på vind og vejr, årstid osv. (hvis man vil fange fisk.) Er sikker på at en dag i høje bølger på nordkysten er sjovere end at sidde i sin klamme lejlighed i København. Jeg tager til møn i morgen, skal med glæde vise dig et par pladser som er mere oplagte at fiske, taget årstiden og vejret i betragtning. (synes heller ikke at nordkysten har fisket særlig godt de sidste par år, kan huske da jeg var noget grønnere med kystfluen, at der næsten var fangst garanti på nordkysten. NO MORE.(det sikkert bare mig!))

Smid en SMS hvis du er overtalt. Tongue

Ps. Jeg ganrantere intet. Cool men møn er jo Østersøens "rigtige perle", så en tur på møn er en god tur lige meget hvad!Big Grin

MVH. Emil La Beet

HAUNTEDBYTHEFLY.COM
(Denne besked var sidst ændret: 25-02-2012 af 11:05 Emil-LaBeet.)
25-02-2012 11:02
Daniel Heinrichsen

Besked: #11
(25-02-2012 11:02)Emil-LaBeet Skrev:  Al respekt for at prøve at holde sig til de samme pladser for at lære dem at kende. Men tror nu at det er vigtigere at fokusere på vind og vejr, årstid osv. (hvis man vil fange fisk.) Er sikker på at en dag i høje bølger på nordkysten er sjovere end at sidde i sin klamme lejlighed i København. Jeg tager til møn i morgen, skal med glæde vise dig et par pladser som er mere oplagte at fiske, taget årstiden og vejret i betragtning. (synes heller ikke at nordkysten har fisket særlig godt de sidste par år, kan huske da jeg var noget grønnere med kystfluen, at der næsten var fangst garanti på nordkysten. NO MORE.(det sikkert bare mig!))

Smid en SMS hvis du er overtalt. Tongue

Ps. Jeg ganrantere intet. Cool men møn er jo Østersøens "rigtige perle", så en tur på møn er en god tur lige meget hvad!Big Grin

Kan godt se hvad du mener Tongue Nordkysten er ikke så lukrativ som den har været (efter hvad jeg har hørt). Dette skyldes nok
kystudsætninger...

Men med så få kilometer til pladser som Julebæk, Hornbæk plantage, 7. Tangvej, Munkerup og fyret derude er det værd at prøve. Det er nu også noget specielt ved at fange en fisk (uanset fiskens tilstand) når man har kæmpet hårdt for dem.

Er helt sikkert på at møn er en "rigtig perle". Kunne også godt tænke mig at prøve at fiske der engang, men nu er det sådan at jeg også har et par andre småting jeg skal nå imorgen.

Mvh
Daniel
(Denne besked var sidst ændret: 25-02-2012 af 13:58 Daniel Heinrichsen.)
25-02-2012 13:58
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #12
Hej Emil!

Det er fristende, men jeg har en aftale med Daniel om at mødes imorgen og overliste et par blanke... På Nordkysten!! Blush

Men hvorom alting er, har du helt sikkert ret i, at der er pladser der er mere hensigtsmæssige afhængige af vejr, årstid og så videre og jeg vil meget gerne med til Møn eller Stevns en anden gang. Vi bor jo ret tæt på hinanden og jeg er pt uden arbejde, så håber vi kan finde ud af noget en anden gang!

Var forresten i Roskilde Fjord idag, men efter tre timer med 12 sekundmeter lige i skærmen og rimelig uklart vand, blev jeg enig med mig selv om at slutte.

Knæk og bræk imorgen!!

/Brian
25-02-2012 14:24