TFO BVK garantibevis
Villadsen

Århus C
Besked: #1
TFO BVK garantibevis
Jeg har i dag modtaget min nye stang en TFO BVK, men kan ikke finde noget garantibevis, er det ikke meningen, at der skal følge sådan et med? Skulle mene, at der er livstidsgaranti på den stang. Eller er fakturaen nok?

Kristian Villadsen
(Denne besked var sidst ændret: 20-01-2012 af 21:30 Villadsen.)
20-01-2012 21:07
Adversering
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #2
RE: TFO BVK garantibevis
hej

tillykke med stangen.
du skal gå ind på deres hjemmeside og registrer dig

hilsen Jan

uanset om du tror du kan,eller du tror du ikke kan
så får du ret. Henry Ford
20-01-2012 21:38
maindal

Skagen
Besked: #3
Hejsa. Jeg følger lige med i tråden , da jeg selv er meget lun på en bvk , .. hvad klasse har du købt den i ?
20-01-2012 21:45
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #4
(20-01-2012 21:07)Villadsen Skrev:  Jeg har i dag modtaget min nye stang en TFO BVK, men kan ikke finde noget garantibevis, er det ikke meningen, at der skal følge sådan et med? Skulle mene, at der er livstidsgaranti på den stang. Eller er fakturaen nok?

Du burde have fået sådan en lille lap med fra TFO.

Men det burde snildt kunne lade sig gøre uden:

http://www.fiskevand.dk/showthread.php?t...7#pid34927

TFO Skrev:Thanks for the email. We have a “Wall of Shame” area in the warehouse cataloging all kinds of strange ways that people have destroyed their rods – fires, insects, dogs, angry ex-wives…you name it! Our No Fault Warranty covers everything except intentional abuse. Breaking your rod into 100 little pieces or super-gluing all of the sections together would be frowned upon for example.

In the event that you break a rod, you have a couple of choices. Peter Elberse of Elberse International in the Netherlands is our distributor in your end of the world. He is equipped to handle repairs locally. You are also more than welcome to go through our headquarters in the US. For domestic warranties, we require that the entire rod be shipped to us in Texas. International warranties are handled in a different fashion. After confirming the rod model and number of damaged sections, we will usually send out replacement sections directly to the consumer to save time and money. If your rod broke in an unusual way and you would like us to take a look at it, you may send it to our address in Dallas, Texas. If we determine that the failure was a result of a material or manufacturing issue, we will gladly replace the rod and waive the warranty fee.

Hope this helps. Please feel free to call or email with any additional questions or concerns. Enjoy your new BVK!

Brandon

Skal stangen eller stangdelen sendes ind kan de jo se at du har en fabriksbygget TFO BVK.

Jeg har været i kontakt med dem flere gange og de virker rigtig flinke og medgørlige hos TFO, Texas.
Jeg har ikke oplyst hverken dansk faktura eller noget serienummer fra garantien. Blot et billede af stangdelen vedhæftet mail til dem.

mvh
Stig
20-01-2012 22:46
123

Besked: #5
(20-01-2012 21:07)Villadsen Skrev:  Jeg har i dag modtaget min nye stang en TFO BVK, men kan ikke finde noget garantibevis, er det ikke meningen, at der skal følge sådan et med? Skulle mene, at der er livstidsgaranti på den stang. Eller er fakturaen nok?

Der følger garantibevis med.
21-01-2012 11:42
Villadsen

Århus C
Besked: #6
Tak for svarene, jeg har ringet til forhandleren og han sender det til mig, selvom han dog mente det ikke var nødvendigt, at have det, hvis uheldet var ude.

Kristian Villadsen
21-01-2012 12:25