RST Super tilbud
Sølvræven
Gæst

Besked: #1
RST Super tilbud
Til dem som ikke har set annonce og som måske mangler en rigtig billig flue/ spinnestang

http://www.shop.aekvator.dk/group.asp?group=1083

Venligst

Claus,
25-01-2010 17:00
Adversering
123

Besked: #2
RE: RST Super tilbud
Der er også denne som er sat meget ned Wink

http://www.shop.aekvator.dk/product.asp?product=4757
25-01-2010 19:55
Daniel Heinrichsen

Besked: #3
**** den er vild!!!!
25-01-2010 20:06
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #4
Citér:RST's enestående "SLE" Self Loading Energy.

Hmm, lyder som et eller andet toptungt Rolleyes

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
25-01-2010 20:34
Sølvræven
Gæst

Besked: #5
(25-01-2010 20:34)karlsson Skrev:  
Citér:RST's enestående "SLE" Self Loading Energy.

Hmm, lyder som et eller andet toptungt Rolleyes

Mvh
Lasse

Nej nej Lasse,

"Self Loading Energy" er Engelsk og betyder "den gør det selv" (Jyde Engelsk) man holder den ganske enkelt som en normal fluestang, men skal ikke bevæge armen, det klarer den selvBig GrinTongue

Hehe, nå spøg til side, RST har nu lavet nogle fornuftige stænger, nuvel er det ÆK byg, men man får da stang for pengeneSmile

/Claus
25-01-2010 20:49
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #6
Hej Claus

Jamen det er jo det jeg siger, toptung, så den aldrig stopper med at svaje frem og tilbage Big Grin

Yup, RST har en god del fine fine stænger så det er absolut et tilbud at kigge nærmere på hvis man lige mangler Cool

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
25-01-2010 21:21
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #7
(25-01-2010 19:55)schreiber Skrev:  Der er også denne som er sat meget ned Wink

http://www.shop.aekvator.dk/product.asp?product=4757

jeg ville have købt den hvis den var 9 fod øv øv Tongue
(Denne besked var sidst ændret: 25-01-2010 af 22:47 Esben Ludvigsen.)
25-01-2010 22:46
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #8
(25-01-2010 21:21)karlsson Skrev:  Yup, RST har en god del fine fine stænger så det er absolut et tilbud at kigge nærmere på hvis man lige mangler Cool

Mvh
Lasse

Hej Lasse

Enig!
Men jeg var forbi Ækvator ved 5-tiden og traveller er væk (havde luret på en 8,6 fods 5/6) .. så man skal altså kunne leve med den omstændighed, at stængerne kun kan knækkes en gang under transport!Confused

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-01-2010 00:33
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #9
(26-01-2010 00:50)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Martin.

Og hvad var da det, der trak ved den der 8'6 #5... ?! Cool Du har da lige fået den fineste nye Scott... selvom den selvfølgelig er lidt længere end RST'en..... Blush

Venligst,

Ole

Hej Ole

Reiner bygger nogle meget fine stænger med en ualmindeligt jævn aktion - super følsomme, og med kontakt helt ned i håndtaget, hvis der pilles ved fluenSmile
Jeg synes, at de er kræs - og til 1299,- for en M3 havde jeg gerne deltaget i festen .. men jeg gider af princip ikke længere 2-delte stænger. Min fiskemobil er jo ikke en kassevogn på 6 meterAngel

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-01-2010 01:02
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #10
(26-01-2010 01:21)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Martin.

Nårh sådan - men det er da en Scania-kassevogn på 6 meter, du kører rundt i eller.....?! Angel Og sikkert også med gammeldags baghjulstræk....?! Tongue

Ikke genere min Saab - det er grimt at sparke til dem der ligger nedDodgy

Citér:Men okay, jeg er enig - jeg gider ikke engang 3-delte stænger mere... Angel

På den konto er det lykkedes mig at fastholde min nu snart et års lange afholdenhed fra stangkøb - ellers var der røget en AEG 590 i skabet for længstCool

Citér:I gamle dage (eller hvornår det nu var... Angel ) hed det sig, at det gik ud over de fine stængers aktion, hvis de var fler-delte -

Venligst,

Ole

... det er netop derfor, at jeg undrer mig over, at jeg tilsyneladende er den eneste i denne del af verden, der har opdaget at VT2 er en fed stang! Det er nemlig en 4-delt stage med RPL aktion (hvad den 4-delte RPL IKKE var!!) .. men hvad fanden - det er svært at finde en eksklusiv stang ( chili i #6 aspirerede indtil jeg begyndte at kæfte op om den her - nu er den mainstramConfusedHuh )

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
26-01-2010 01:33
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #11
(26-01-2010 01:43)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Martin.

Jo tak, men jeg fornemmer, at du kun lovpriser den der VT2, så længe den står hjemme i skabet og gør sig til... jeg ikke set dig bruge den endnu.... ?! Angel Men måske sker det på søndag - i så fald vil der være en blå og en fésen blå side om side ved Sangstrup på søndag - og så må vi se, hvad den duer til, når det musikken spiller og det gælder.. den fésen-blå af dem...?! Cool

Venligst,

Ole

.. hæ hæ
Nu omfatter vores trods alt spæde bekendskab jo indtil videre kun sand flats, og der vil den chili farvede altid have overtagetCool
Inviter mig i stedet på grønlænder fiskeri i jydeland - så skal du fluks se den fesne ude af røret og nede ved vandet Tongue

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
26-01-2010 01:56
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #12
Hej

Så brød jeg med 2 principper på en gang:
Ikke flere stængerBlush
.. og slet ikke 2-delteDodgy

.. men jeg kunne sgu ikke stå for en M3 Express 8' #5/6 til prisen af 2 skydehoveder .. og så er der håndbyg, indlagt træ i håndtaget, kork i en kvalitet der slet ikke findes længere, ultra tynd og let klinge samt glimrende fiskeegenskaber med i prisenSmile
.. den ligger i røret sammen med min SuperFine - og den er alligevel ikke længere end den spilcane, som jeg en gang skal have til det samme vandBlush

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
28-01-2010 00:03