[Afsluttet] Sangstrup søndag
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
[Afsluttet] Sangstrup søndag
Turen er afsluttet, beretninger og billeder kan se her: http://fiskevand.dk/showthread.php?tid=3...59#pid5159

Hej alle

Ole og jeg lurer på, at Sangstrup formentlig er fiskbar på søndagAngel
Hvis det viser sig at være tilfældet vil bemeldte medlemmer af dette fine selskab være at finde på lokaliteten fra en 10-11 stykker!
Medlemmer af- eller aspiranter til selskabet The Filthy Frosties er velkomne til at deltage..
Udover stænger fra Sage i skiftende nuancer af grøn ( og en enkelt chili Big Grin ) vil der forefindes gasblus, varme pølser og kaffe på pladsen i løbet af dagen! Hvis man vil være sikker på at kunne fortære en varm pølse ( og det er sgu svært at sige nej ved -5 grader Tongue ) .. så må man gerne melde sin entre i denne trådCool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-01-2010 00:26
Adversering
Tommy Lund

6715
Besked: #2
RE: Sangstrup søndag
Hej med jer...
pis!!! er der nogen som kender tørre tiden på grøn sprey maling??? ;0)
og så lige!!! kan det betale sig at køre fra Esbjerg??? ;0) er der fisk i det der "hul".. :0)..... hvis JA....? kunne man så få en bedre beskrivelse af stedet??? så min GPS kan finde det??
måske ses vi så..... hvis den når at tørre! ;0)
vh.
Tommy Lund
26-01-2010 00:56
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
(26-01-2010 00:56)Tommy Lund Skrev:  og så lige!!! kan det betale sig at køre fra Esbjerg??? ;0) er der fisk i det der "hul".. :0)
vh.
Tommy Lund

Hvad er det du vil male krypton grøn?Big Grin
Hvis det kun drejer sig om fisk vil jeg foreslå, at vi mødes ved fyret i Strib og laver en lille konkurrence om, hvem der kan kaste en 20 grams sølvpil med fireline som skydeline ud over det dybeste vandCoolTongue
Jeg vil overlade beskrivelsen af Sangstrup til Ole og andre der kender pladsen - jeg drives blot af nysgerrighed og ønsket om godt selskabSmile

iøvrigt hjertelig velkommen tilSmile

Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
26-01-2010 01:26
Tommy Lund

6715
Besked: #4
Hej Martin
Tak for velkomsten!!
20 gr sølvpil???? fireline???? fremmed ord for mig!!! er det noget man spiser??? ;0)
men Strib har jeg da hørt om, men DER er ingen fisk...!! så derfor min lille forespørsel.. :0)
Jeg Ælsker pølser, så de har bare at være gode, og ikke mindst varme!! Men det kunne nu også være sjovt, hvis der var mulighed for at fange en lille bitte fisk!! som jeg kan se på Google, så ligger det på nord siden af Djursland ikk??
Var det krypton grøn, som er årstidens farve??? ;0) tror nu nok at den ville klæde min gamle Ron Thomson...?
vh.
Tommy Lund
26-01-2010 01:47
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(26-01-2010 01:47)Tommy Lund Skrev:  men Strib har jeg da hørt om, men DER er ingen fisk...!! så derfor min lille forespørsel.. :0)

vh.
Tommy Lund

Hallo!!
.. det er blot fordi både sølvpil og fireline er fremmedord for dig - der er masser af fisk Big GrinTongue
Men du ved vist godt, at vi er i samme båd - jeg fisker også i stedet med en fluestang i det døde hav - imens jeg glæder mig til pølserne og kaffenCool

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
26-01-2010 02:00
Leif Chr.

Besked: #6
Det er da lige før det bedre kan betale sig at tage en tur op på det frie stykke af gudenåen, her er vinden jo ikke så stort et problem, måske der også er fisk??
26-01-2010 10:21
Rasmus Bech

Randers
Besked: #7
(26-01-2010 10:21)Leif Christensen Skrev:  Det er da lige før det bedre kan betale sig at tage en tur op på det frie stykke af gudenåen, her er vinden jo ikke så stort et problem, måske der også er fisk??

Hej Leif

Ude ved motorvejsbroen er der is på i øjeblikket, men det kan jo nå at lette inden søndag Blush

Lige til info, så var jeg i Ebeltoft vig igår, ved Bogenshoved, og der var der slushice agtigt is 50 mtr ud, det umuliggjorde fiskeriet totalt!

Pisse træls med det is efterhånden....!

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
26-01-2010 12:21
Adversering
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #8
(26-01-2010 02:34)Ole Bjørn Hansen Skrev:  ARGHHH !!! Angry

Nu lover DMI østenvind IGEN ved Grenå (Sangstrup) på søndag !!! Se her :

[Billede: byvejr?by=8500&tabel=dag3_9]

Så sent som igår (søndag... Angel ) lød meldingen på 5-6 m/s fra sydvest drejende mod nordvest.... Dodgy

Hvad har vi dog gjort, siden vi skal trækkes med artisk kulde fra øst så længe..... ?! Det må sgu have noget med Nemesis og Den Kolde Krig at gøre.... Confused

Venligst,

Ole

*EDIT 26/1 kl 1209 Angel * Så er der dømt vestenvind igen.... ! Big Grin

Den vind som de lover efter skemaet søndag er perfekt ved Sølyst (syd enden af Sangstrup Klint).
Håber jeg kan på søndag, det er mit hjemvand.

mvh Jeppe
26-01-2010 14:11
Janus H.

Djursland
Besked: #9
Jeg er frisk Smile

Og hvis der ikke kan fiskes kommer jeg gerne for pølsernes skyldBig Grin (skal nok tage nogle med denne gang, heheAngel)
26-01-2010 19:52
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #10
Jeg er ophængt af børnefødselsdag Angry

Jeg ville ellers gerne forny mit medlemsskab af The FF
(Denne besked var sidst ændret: 26-01-2010 af 20:01 Jakob Hansen.)
26-01-2010 20:00
Sølvræven
Gæst

Besked: #11
Seneste melding fra DMI region østjylland.

Eller se helg varsel for Grenå havn her
http://www.yr.no/sted/Danmark/Midtjyllan.../helg.html

Lidt usikre prognoser, men hvis det som spået ender med vinden i syd sydvest så er jeg klar, det giver fine muligheder fra kragenæsset og nordover....................

/Claus

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

26-01-2010 20:29
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #12
Man kan jo også gøre som Leif er inde på, og tage et smut til Gudenåen.

http://www.grejbiksen.dk/grejbiksen_nyheder.asp?PID=74

Men tag endelig #8 og gerne store flashfluer.

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 26-01-2010 af 21:00 Jan Fensten.)
26-01-2010 20:58