Hvilken fiskeline og krog til Hardy Proaxis [nybegynder]
FreedomFisher

Besked: #1
Hvilken fiskeline og krog til Hardy Proaxis [nybegynder]
Hej alle fiskedrenge og fiskepiger

Den økonomiske nedsmeltning af verdensøkonomien raser og jeg skal gerne vide hvilken line eller liner og hvilke fiskekroger der passer til min nyerhvervede Hardy Proaxis stang.

Jeg er totalt nybegynder dvs. har aldrig sådan rigtigt fisket før.

Der er noget med at der er forskellige størrelser af kroge.

Hvad er forskellen og hvilke kroge skal jeg vælge til min stang hvis jeg skal fiske i danske farvande?

Jeg har planer at om købe et større lager af liner og kroge så fortæl mig venligst også hvilken type line jeg skal købe?

Hvilken tykkelse og hvilken længde? Er der visse mærker og eller produkter i anbefaler in regards to this?

Med venlig hilsen
The FreedomFisher!
12-02-2012 21:39
Adversering
FreedomFisher

Besked: #2
RE: Hvilken fiskeline og krog til Hardy Proaxis [nybegynder]
P.S

Jeg har set dette billige produkt:

http://engrospriser.dk/fr/dk/fritid/fisk...ine-025mm/

Den fiskeline jeg har fået sat på mit fiskehjul er en del tykkere end ovenstående.

Skal jeg vælge en tykkere line og hvorfor? Hvor køber jeg dem billigst? Hvor køber i dem?[/align]
12-02-2012 21:43
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #3
(12-02-2012 21:39)FreedomFisher Skrev:  Hej alle fiskedrenge og fiskepiger

Den økonomiske nedsmeltning af verdensøkonomien raser og jeg skal gerne vide hvilken line eller liner og hvilke fiskekroger der passer til min nyerhvervede Hardy Proaxis stang.

Jeg er totalt nybegynder dvs. har aldrig sådan rigtigt fisket før.

Der er noget med at der er forskellige størrelser af kroge.

Hvad er forskellen og hvilke kroge skal jeg vælge til min stang hvis jeg skal fiske i danske farvande?

Jeg har planer at om købe et større lager af liner og kroge så fortæl mig venligst også hvilken type line jeg skal købe?