[split] Waders
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
[split] Waders
(01-02-2010 23:49)Ole Bjørn Hansen Skrev:  .... (som jeg iøvrigt netop har set 2 gange i eftermiddag, nu da jeg har reddet mig en grande forkølelse med feber og hele molevitten efter forumturen igår..... Undecided ) ?

Venligst,

Ole

Hej Ole

SurtUndecided
Du kan give de elendige waders skylden!

god bedring
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
02-02-2010 00:21
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Fang og slip
(02-02-2010 00:37)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Martin.

Mange tak ! Smile

Og jeg har netop afgivet ordre på et stk Bare Supra neoprenwades hos Salmon Fly af samme årsag !!! Cool

Venligst,

Ole

Hej Ole

Dem har jeg kun hørt godt om - men jeg glæder mig at at høre om dine erfaringer..
Men så lidt som jeg får brugt mine Viking (ikke engang på extreme FF ture Big Grin ) - så går der nok en rum tid, inden jeg får brug for nye neoprener Cool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
02-02-2010 01:12
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
(02-02-2010 02:21)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(02-02-2010 01:12)Martin Brøndum Skrev:  Men så lidt som jeg får brugt mine Viking (ikke engang på extreme FF ture Big Grin ) - så går der nok en rum tid, inden jeg får brug for nye neoprener Cool

Hej Martin

Jeg satser sgu på, at de nye Bare kan holde min tid ud... hvis jeg da husker at hænge dem til tørre efter endt brug.... Angel

Som du jo iøvrigt ved, har jeg mine Simms Lightweight waders i Norge for at få monteret nye neoprensokker - jeg fik denne besked fra Mik, GB i lørdags..... : Angel Big Grin

[Billede: email-simms-waders.jpg]

De fejler nu ikke noget, så jeg har bedt om at få dem retur - de kommer i tjenste som reserve waders... jeg er sgu ikke så følsom over for en smule mug hist og pist... man er vel fisker, ikke...?!?!! Big Grin

Venligst,

Ole

Hej Ole

COOL Big Grin

Old flyfisher men never dies - they just smell that way Big Grin

Sov godt!

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
02-02-2010 02:29
Sølvræven
Gæst

Besked: #4
(02-02-2010 02:21)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(02-02-2010 01:12)Martin Brøndum Skrev:  Men så lidt som jeg får brugt mine Viking (ikke engang på extreme FF ture Big Grin ) - så går der nok en rum tid, inden jeg får brug for nye neoprener Cool

Hej Martin

Jeg satser sgu på, at de nye Bare kan holde min tid ud... hvis jeg da husker at hænge dem til tørre efter endt brug.... Angel

Som du jo iøvrigt ved, har jeg mine Simms Lightweight waders i Norge for at få monteret nye neoprensokker - jeg fik denne besked fra Mik, GB i lørdags..... : Angel Big Grin

[Billede: email-simms-waders.jpg]

De fejler nu ikke noget, så jeg har bedt om at få dem retur - de kommer i tjenste som reserve waders... jeg er sgu ikke så følsom over for en smule mug hist og pist... man er vel fisker, ikke...?!?!! Big Grin

Venligst,

Ole

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

/Claus
02-02-2010 08:46
Rasmus Bech

Randers
Besked: #5
RE: [split] Waders
hahahaha - Go stil Ole!

Det der pjat med at hænge sine waders til tørre, det er kun for tøserne... Waders skal sgu lugte af gnu!

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
02-02-2010 13:44