Det dejlige danske vintervejr fortsætter..
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #1
Det dejlige danske vintervejr fortsætter..
"Der er stort set ingenting i prognosen for de kommende uger, der giver tegn til en egentlig mildning i vejret for februar måned. Strømningen fra øst, der siden midten af december har garanteret en uafbrudt forsyning af kulde, holder måneden ud.

Sidste uge i februar ser altså ud til at holde stilen, og vejrudsigten lyder fortsat på koldt og hvidt vejr.
"

Link: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...294557.ece

Det stopper bare aldrig Undecided Jeg savner godt nok lidt mildere vejr og lidt varmere forholde til at kaste rundt med en flueline..
05-02-2010 15:44
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Det dejlige danske vintervejr fortsætter..
Jeg håber godt nok også snart vi får noget varmere vejr igen så vi kan komme ud at lufte stangen lidt igen .. Må nok erkende det er lige koldt nok til det for tiden .. Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
05-02-2010 16:05
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #3
Det er ikke så meget kulden, det er mere den s..... østenvind, på alle ens fiskepladser PÅLANDSVIND.Angry

Jeppe
(Denne besked var sidst ændret: 05-02-2010 af 18:13 Jeppe Madsen.)
05-02-2010 16:24
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #4
Åhh østen vind er ellers super skøn her.. Men kulden ødelægger dem desværre med is og andet møg .. Så Kong vinter må godt se at pakke sammen

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
05-02-2010 16:27
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #5
... og jeg har lige købt en ny stang der bare tigger om at komme ud og blive viftet med Sad
05-02-2010 17:27
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #6
Vinteren er langt fra dejlig mere...Jeg har ikke fisket siden d.15 Nov rejser snart udenlands hvis ikke isen forsvinder Undecided
05-02-2010 19:15
Frederik

København N
Besked: #7
Det er godt nok noget tid siden jeg har set en fisk, men herovre er der da stadig frit vand enkelte steder så der kan fiskes og fangst er vel ikke det der er vigtigst. Men jeg må da indrømme at jeg også gerne så en temperatur stigning så der var lidt flere pladser at vælge imellem!
05-02-2010 19:44
Adversering
Rasmus Bech

Randers
Besked: #8
Stod op imorges for at tage ud at fiske ved Kongsgårde, skulle mødes med Ronni Jensen herinde fra... Alt var pakket og klar. Står op kl 7! Smider noget morgenmad i hovedet. Skynder mig ud til bilen, hvor jeg opdager at der er en eller anden idiot (LÆS; kælling ) Der har jordet ind i siden af den lille bil... Førerdøren og forskærmen er en stor bule, sidespejlet ligger på jorden... Og selvfølgelig ingen seddel eller noget!!!!!!! ARRRGGGHHH, det var så den fisketur der gik i vasken... Er så træt af mennesker der ikke kan køre ordentlig, eller i det mindste ligge en seddel med oplysninger!!

Det var mit lille sure opstød.

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
06-02-2010 13:02
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #9
Hej Rasmus det kan jeg godt følge,har selv oplevet det 2 gange.Det værste ved at de ikke lægger en seddel er, at det koster dem ikke en skilling da det er ansvar og ikke kaskoforsikringen der betaler,så man stiger ikke engang i præmie.Håber ikke du brækkede stangen i arrigskab.Undecided

MVH Niels
06-02-2010 15:35