Linereklamation - fik et andet mærke tilbage...
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #1
Linereklamation - fik et andet mærke tilbage...
Hey LinemanereSmile

Jeg har indleveret en Scierra HMT #6 for reklamation - den var begyndt at krakelere i coatningen efter ca 1års brug, til trods for at den blev skyldet efter hver tur og linedressing et par gangeDodgy (anden gang det er sketAngry)

Jeg var nede for at se om den skulle være kommet tilbage - og minsandten om der ikke var en lille pakke til migSmile Dog blev jeg noget overrasket over at det var en Rio Windcutter II jeg har fået tilbageHuh Scierra linen er imidlertiddigt udgået (sgu ærgerligt syntes den line var fantastisk:rolleyesSmile

Men til spørgsmålet - mener at have læst et sted herinde at Rio's liner ikke helt overholder klassificeringenHuhHuh Så bliver lidt nysgerrig om hvilke erfaringer I har gjort jeg med linen?? (Har aldrig prøvet Rio's liner! Skall bruge den på en Scierra HMS SW #6)

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
05-02-2010 19:07
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #2
RE: Linereklamation - fik et andet mærke tilbage...
Hej Kent

Rio's liner overholder for det meste klassificeringen, og når de ikke gør så er det noget de er omhyggelige med at fortælle. Ligeledes er Rio nok dem der gør mest ud af at fortælle hvorledes deres liner er bygget op i taperingen på deres hjemmeside, rigtig godt for den lille procentdel nørder Big Grin

Windcutteren hører til i den første kategori. Fin fin line Smile

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
05-02-2010 20:15
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #3
Hey Lasse,

Super - det kan osse være at jeg husker forkert angående mærke af line...Har været omkring deres side for lige at tjekke linen - nørderiet er der godt nokTongue

Glæder mig til at prøve den når den forbistrede hr. vinter pakker sine sager og giver os nogle fiskepladser tilbageAngry

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
05-02-2010 20:31
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
(05-02-2010 20:31)Kent Hansen Skrev:  Hey Lasse,

Super - det kan osse være at jeg husker forkert angående mærke af line...Har været omkring deres side for lige at tjekke linen - nørderiet er der godt nokTongue

Glæder mig til at prøve den når den forbistrede hr. vinter pakker sine sager og giver os nogle fiskepladser tilbageAngry

Cheers,

Kent

Givetvis et godt bytte - så slipper du også for at skulle ha' den byttet igen om et års tid Smile

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
05-02-2010 22:16
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #5
Forhåbentlig et superbytte der holder meget længe - men osse farlig, man kunne jo blive helt forelsket og vil ha' mereAngel

Cheers,

Kent

by W.C. Fields
06-02-2010 00:30