vestlige limfjord
ablak

brande
Besked: #1
vestlige limfjord
familien insistere på at jeg skal tilbringe påsken i nørre vorupør skulle der være en venlig sjæl herinde der kan hjælpe en sønderjyde der er kommet for langt hjemme fra med at finde en limfjords ørred torsdag eller fredag. en plads henvisning eller 2 vil være yderst velkommen eller endnu bedre tage mig med på slæb. God påske
Knæk og bræk
allan
01-04-2012 21:16
Adversering
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #2
RE: vestlige limfjord
(01-04-2012 21:16)ablak Skrev:  familien insistere på at jeg skal tilbringe påsken i nørre vorupør skulle der være en venlig sjæl herinde der kan hjælpe en sønderjyde der er kommet for langt hjemme fra med at finde en limfjords ørred torsdag eller fredag. en plads henvisning eller 2 vil være yderst velkommen eller endnu bedre tage mig med på slæb. God påske
Knæk og bræk
allan

Hej Allan
Var på mors i fredags, hvor der ikke var meget liv at se. Med den hårde vesten vind og faldende temperature, bliver det nok ikke nemmere. Kender ikke pladserne særlig godt, men medlemmerne i lystfisker foreningerne i området, plejer at være hjælpsomme; thisted, mors. Alternativt er der vandet sø, som er en oplevelse uanset om den giver fisk Wink Skal selv arbejde Sad

Venligst Nikolai

01-04-2012 21:33
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #3
(01-04-2012 21:16)ablak Skrev:  familien insistere på at jeg skal tilbringe påsken i nørre vorupør skulle der være en venlig sjæl herinde der kan hjælpe en sønderjyde der er kommet for langt hjemme fra med at finde en limfjords ørred torsdag eller fredag. en plads henvisning eller 2 vil være yderst velkommen eller endnu bedre tage mig med på slæb. God påske
Knæk og bræk
allan

Google på krik vig der ser bunden super fed ud, du kan gå ind på fiskespots i Limfjorden . Gå ind under fiskeri generelt og du kan se hvad der er at gå i gang med
Hvis du skal gardere dig i forhold til vinden tror jeg det er klogt med en spindestang i bagagen da det ser ud til at det er nemmest at stå og nå bankerne fra eksempelvis Randrupstrand siden. Take a walk on the wild sideIdea

MVH Niels
01-04-2012 22:16
mads kjærgaard

Besked: #4
Hej Allan

Jeg bor selv på de kanter og må desværre sige at "min" del af Limfjorden (Thy/Mors) ikke har levet op til sit bedste de sidste par år! Her i foråret har jeg hørt om lidt fisk nord for Thisted (Eshøj m.m.)

Tag evt. på ture i Nationalpark Thy i stedet for!

God påske!

Mads
02-04-2012 08:22
ablak

brande
Besked: #5
det var ikke videre opmuntrende meldinger. men fluerne skal luftes kuling eller ej 4 dage med ludo er lige en tand for udfordrene for mig. hvad siger jeres erfaringer jer med disse temperaturer skal jeg søge i vigene eller på revene?
(Denne besked var sidst ændret: 02-04-2012 af 17:13 ablak.)
02-04-2012 17:13