Gør-Det-Selv Bikse
Jens Franck

København Ø.
Besked: #1
Gør-Det-Selv Bikse
Har surfet lidt rundt på nettet, udover Ækvator Sport og Korsholm, kan i hjælpe med andre dk-sider med hjemmebyg emner (har ikke den mindste erfaring med køb på udenlanske sider) - men hænger gerne på hvis der er nogen der skal bestille stumper her - så udenlandske sider har altså interesse.

Alt grej har interesse, men især hvis jeg med tiden kan få fingrene i den "rigtige" klinge til kystspind Cool

- syntes det mest er flueklinger jeg er stødt på, Huh eller er det mig der misforstår et og andet Confused?

Ækvator Sport gør ikke meget ud af deres beskrivelser af deres klinger, så her kan jeg ikke om der er tale om flueklinger eller ?????

Med venlig hilsen
Jens Franck
06-04-2012 11:32
Adversering
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #2
RE: Gør-Det-Selv Bikse
(06-04-2012 11:32)Jens Franck Skrev:  Har surfet lidt rundt på nettet, udover Ækvator Sport og Korsholm, kan i hjælpe med andre dk-sider med hjemmebyg emner (har ikke den mindste erfaring med køb på udenlanske sider) - men hænger gerne på hvis der er nogen der skal bestille stumper her - så udenlandske sider har altså interesse.

Alt grej har interesse, men især hvis jeg med tiden kan få fingrene i den "rigtige" klinge til kystspind Cool

- syntes det mest er flueklinger jeg er stødt på, Huh eller er det mig der misforstår et og andet Confused?

Ækvator Sport gør ikke meget ud af deres beskrivelser af deres klinger, så her kan jeg ikke om der er tale om flueklinger eller ?????

Har du kigget på http://www.ussingbech.dk/ så vidt jeg husker har de også mulighed for at skaffe spindpinde Smile

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
06-04-2012 11:56
123

Besked: #3
RE: Gør-Det-Selv Bikse
Der er stort set ingen i DK der gør i den slags.

Jeg har en blå Batson (amerikansk) 9' #8 4delt flueklinge stående som er helt ny. Den skulle være endt som en spinnestang, men jeg har alt for mange andre projekter som skal af stablen inden, så den er til salg. Den koster knap 70$ + porto (20$) + toldhåndtering (160kr) + moms (ca. 125kr). Den er din for 600 + fragt eller afhentet. Den kan naturligvis også laves som en fluestang Smile
06-04-2012 16:01