Streamstix troutseeker
Frederik

København N
Besked: #1
Streamstix troutseeker
Hej
er der nogen der har erfaring med dette hjul og hvilken størrelse tror i vil passe til en klasse 6 stang, et #4/6 eller #6/8

http://www.tackleshop.dk/shop/troutseeker-wf6-207p.html

mvh Frederik
07-02-2010 19:11
Adversering
Henrik D. Christensen

Besked: #2
RE: Streamstix troutseeker
Hej Frederik,

Syntes det er et ok hjul til prisen - til #6 ville jeg vælge 6-8 , - 4-6 er fin til #5, men så kommer det til at knibe med linekapacitet......

Vær obs på at dette hjul har en meget lille korkskive i bremsen, hvis denne bliver våd og bremsen spændt meget hårdt er denne meget skrøbelig og kan nemt ødelægges... så hvis du kan lade være med at spænde bremsen for hårdt er det eftermin mening et vældigt smukt og let hjul :-)
Mvh
07-02-2010 19:29
Rasmus Keis Neerbek

Lynge, Allerød
Besked: #3
Hej Frederik

Uden at kende noget til Streamstix hjulet, vil jeg da anbefale at du lige kaster et blik på Vision XLA-hjulet samme sted. Jeg købte mit hos Ole i Tackleshop, og hold da ferie hvor er det lækkert. Købte oprindeligt til en 8'er stang, så jeg købte i 8/9 (havde også hørt linekapaciteten ikke var voldsom), men nu brúger jeg det sørme også på en klasse 6 uden problemer.

mvh, Rasmus
07-02-2010 20:42
Frederik

København N
Besked: #4
Hej Henrik
hvor skrøbeligt snakker vi, jeg har ikke haft brug for at stramme min bremse voldsomt andet end en enkelt gang hvor fluen satte sig i en sten, er det nok til at ødelægge den?

Rasmus
Jeg har kikket på Vision hjulet, det er flot, men er prisen ikke noget højere, hvad måtte du give for det?
07-02-2010 23:13
Rasmus Keis Neerbek

Lynge, Allerød
Besked: #5
Hej Frederik

Prøv at give Ole et kald. På et tidspunkt solgte de i hvert fald hjulet billigere end Streamstix. Men om tilbuddet stadig gælder ved jeg ikke...

mvh, Rasmus
08-02-2010 18:51