Stjerner:
  • 5 stemmer - 4 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dette startede IKKE som en joke!! FV-fluen
Joachim Sejr

Besked: #25
RE: Dette startede IKKE som en joke!! FV-fluen
Hey Brandt...

Hehe, Der skulle have stået juletræet, men den er jeg nu heller ikke så begesjstret for... Flammen derimod holder stadig i min bog...

Flotte billeder og go' historie. Jeg skal helt sikkert have bundet mig en... snarestExclamation

Knæk og bræk

Venlig Hilsen
Joachim

"A good walking stick is harmlessly pastoral in appearance, but still has the faint air of weaponry about it."
- John Gierach Sex, Death and Flyfishing

http://whipafly.blogspot.com/
(Denne besked var sidst ændret: 30-04-2012 af 07:33 Joachim Sejr.)
29-04-2012 23:16
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #26
Hej Brandt

Fed tråd, fed historie, fede fisk og (åbenbart) fed flue Smile
Tænk, at du kan finde på at binde noget så grimt - og så endda opkalde den efter Stigs fine site - jeg synes mere, at fluen ligner 123 Big GrinBig Grin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
29-04-2012 23:33
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #27
(29-04-2012 23:16)Joachim Sejr Skrev:  Hey Brandt...

Den er flottere end flammen, det medgiver jeg dig... Men at hade flammen, kan jeg ikke være med til... Jeg elsker den flueHeart

Knæk og bræk

Flammen eller Juletræet - same-same. Jeg hader begge Tongue

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
29-04-2012 23:43
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #28
(29-04-2012 23:33)Martin Brøndum Skrev:  Hej Brandt

Tænk, at du kan finde på at binde noget så grimt - og så endda opkalde den efter Stigs fine site - jeg synes mere, at fluen ligner 123 Big GrinBig Grin

Hej Martin

Ved ikke lige, hvad der skete - Brendadubbing er pludselig totalt udsolgt i Aalborg - måtte til Hjørring efter nye forsyninger, så jeg kunne tilfredsstille adskillige fluehungrende FV'eres FV-flue-behov!? Nu mangler jeg bare frimærkerne, så jeg kan få dem fordelt ud over det ganske land. Jeg må selv se at komme til Mariager og få dyppet en ørredversion. Måske skulle der udvikles en tørfluevariant til Binderup å Big Grin

Min makker fra Vodskov er by the way ved at være hooked på vores projekt, da hans Norgestur bliver allerede i år. Hvis vi skulle mødes til lidt fiskeri i forsommeren ville det være fint at kende dine "fiskeweekends".

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
29-04-2012 23:55
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #29
(29-04-2012 23:55)Brandt Skrev:  Måske skulle der udvikles en tørfluevariant til Binderup å Big Grin

Stop nu Brandt, det er et lummert sidespor du er endt i UndecidedSad

Mvh Stefan Skovbo
30-04-2012 11:33
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #30
(30-04-2012 11:33)Stefan Skovbo Skrev:  Stop nu Brandt, det er et lummert sidespor du er endt i UndecidedSad

He, he ... hvorfor ikke; den vil jeg da gerne se Smile Det bliver spændende hvad Jørgen vælger af materialer for at få den flash til at flyde pænt Wink

Venligst Nikolai

(Denne besked var sidst ændret: 30-04-2012 af 12:13 Nikolai R..)
30-04-2012 12:13