Shimano Beastmaster bx stc købet værd?
J.Lerche

Besked: #1
Shimano Beastmaster bx stc købet værd?
Hej alle.

Dette er mit første indlæg, som bruger her. Håber på mange flere Wink

Jeg kunne godt tænke mig at hører om nogle af jer har erfaring med Shimano Beastmaster bx.
Jeg står og skal til at skifte min Netto stang til noget mere brugbart, og overvejer at købe denne Shimano stang. Da jeg kører motorcykel til diverse spots, ser jeg Beastmaster som en rigtig fed stang der kan kortes ned til at være i tasken, uden at stikke for langt op og være til gene.

Men lad mig hører fra jer om den er købet værd. Pros & Cons tak.

Mvh.
Jonas
10-05-2012 15:10
Adversering
olav

Besked: #2
RE: Shimano Beastmaster bx stc købet værd?
Hej jeg bruger flere beastmasterstænger og min børn er ud styret med 7 fods 5-20 gr. en model der holder til hvad som helst jeg har brugt samme model på grønland flere gange til fjeldørreder og let havfiskeri hvilket den med lidt tålmodighed også kan bruges til Min favouritmodel til kysten er en 9 fods 2-10 gr i fem dele den håndterer alt fra småblink og woblerer og op til 18 grs. blink og woblere samt bombarda. stangen har en dejlig dyb progressiv aktion. De fem dele koster lidt på vægtsiden til gæld er transportlængden genial og den kan altid være med på kysten uden at være i vejen også på de dage hvor det kun er fluestangen der kommer i brug. Mit råd vil være at gå efter en model med lav kastevægt til danske forhold kyst og pt idet der er mange kraftige modeller som jeg anser som alt for kraftige de er så til gengæld værdsat af folk med hang til popper fiskeri efter tropiske hurtigsvømmerer. MVH olav
11-05-2012 10:06
J.Lerche

Besked: #3
Tak for svar.
Jeg tager det til eftertanke, og mon ikke der bliver bestilt en ny stang her en af de kommmende dage Wink
(Denne besked var sidst ændret: 14-05-2012 af 15:25 J.Lerche.)
14-05-2012 11:50
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #4
(14-05-2012 11:50)J.Lerche Skrev:  Tak for svar.
Jeg tager det til eftertanke, og mon ikke der bliver bestilt en ny stand her en af de kommmende dage Wink

En fluestang Big GrinTongueBig GrinWinkWinkTongueTongueBig GrinShyRolleyesWinkWinkWink

ha' en go' dag !
14-05-2012 13:47
Daniel Heinrichsen

Besked: #5
forkert
(Denne besked var sidst ændret: 14-05-2012 af 13:50 Daniel Heinrichsen.)
14-05-2012 13:50