Erfaringer med Hardy Angel 9 #6
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Erfaringer med Hardy Angel 9 #6
Hej medfiskere

Jeg står og mangler hands-on oplevelser & CCS oplysninger på Hardy Angel 9´#6. Hvordan oplever i stangen iht. stivhed? Er vi på TCX/TCR niveau?
Er der andre ting jeg skal være opmærksom på med stangen. Jeg mindes at have hørt at de knækker ofte? Er det blot en skrøne eller har det noget på sig?

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 13-02-2010 af 15:52 Jan Fensten.)
13-02-2010 15:40
Adversering
Sølvræven
Gæst

Besked: #2
RE: Erfaringer med Hardy Angel 9 #6
(13-02-2010 15:40)janfensten Skrev:  Hej medfiskere

Jeg står og mangler hands-on oplevelser & CCS oplysninger på Hardy Angel 9´#6. Hvordan oplever i stangen iht. stivhed? Er vi på TCX/TCR niveau?
Er der andre ting jeg skal være opmærksom på med stangen. Jeg mindes at have hørt at de knækker ofte? Er det blot en skrøne eller har det noget på sig?

Venligst

Jan

Hej Jan,

Jeg kan ikke fyldest gøre dit spørgsmål.

Men jeg har prøvet den i 9,6" #7 og finder den knap så "stiv" og meget mere harmonisk end min TCR 9,6" #6...
Sagt med andre ord, den er et mere behagelig bekendtskab.....

Jeg har den i Smuggler udgaven i 9" #5 og i DH 14" #9 som ikke er sammenlignige i denne sammenhæg, men igen meget harmoniske stænger som jeg ser svære at erstatte med andet jeg har prøvetCool

Tag ud og prøv den, med dit eget favorit setup, er sikker på den bringer et smil frem...

Endelig er der historien om de knækkede stænger, det var nu vist mest de lave klasser bla andet Smuggleren som måtte ligge under for det rygte, jeg har dog også andre erfaringer bla fra folk med direkte tilknytning til Hardy, de kan ikke bekræfte dette (og nej det er ikke fordi de har udtalt sig loyalt)

Venligst

Claus
14-02-2010 01:50
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #3
Tak Claus

Jeg håber andre vil byde ind med deres erfaringer også.

Venligst

Jan

14-02-2010 10:30
Leif Chr.

Besked: #4
Hej Jan.
Er du ved at forelske dig i sådan en Angel. Tror jeg så sådan en i udsalgs reolen ude hos grejbiksen. Du må afsted og prøveCool
14-02-2010 11:18
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #5
(14-02-2010 11:18)Leif Christensen Skrev:  Hej Jan.
Er du ved at forelske dig i sådan en Angel. Tror jeg så sådan en i udsalgs reolen ude hos grejbiksen. Du må afsted og prøveCool

Jeps.... Jeg har desværre fundet ud af at jeg mangler en hurtig stang med half-wells håndtag, ellers er der jo den Kryptonitfarvede vi kastede med i Esbjerg.
Jeg må ud og prøve den Engel.

Venligst

Jan

14-02-2010 13:22