"Fiske-ferie"
Windfeld

Odense
Besked: #1
"Fiske-ferie"
Hej FV

Min skønne kæreste er kommet op med et alternativ for min obligatoriske festival i Roskilde. Det har jeg valgt at tage op til overvejelse, og jeg har tænkt en del over det.

Til 'dagligt' fisker jeg efter havørred ved de fynske kyster. Det er foregået med spinnestang indtil for en måneds tid siden, hvor jeg er kommet igang med fluefiskeriet. Denne fantastiske form for fiskeri tiltaler mig meget, og ser helst, at min, måske, kommende fisketur kunne blive med fluestangen i hånden.
Dog kunne gedde fiskeriet også være en mulighed, hvis jagten på havørreder ikke er en mulighed.

Nu søger jeg noget råd og vejledning samt erfaringer fra jer, da jeg ikke har den fjerneste idé om hvor turen skal gå til.
Ugen der står til rådighed er uge 27, og budgettet er ikke enormt - tilsvarende en uges vanvid på Roskilde Festival. Det skal siges, at alternativet/tilbuddet indebærer en nedkogning af varighed, til 3-4 dage.

Jeg har selv tænkt lidt på at køre til Sverige med telt, da jeg har hørt, at der kan camperes som man lyster.

Nu er det mere eller mindre op til dem, der vil hjælpe mig ud på en oplevelsesrig tur, med hygge, fisk og skøn natur!

Glæder mig til at høre fra jer Big Grin

Christoffer

Nothing makes a fish bigger than almost being caught!
22-05-2012 22:06
Adversering
Claus M.

Østjylland
Besked: #2
RE: "Fiske-ferie"
Tag på laksefiskeri i Gudenå - lej en hytte på Langå eller bamsebo camping, masser af natur og god chance for at fange en basse.

http://www.langaa-camping.dk/?Fiskefoto:Fangster_2012

http://bamsebo.dk/
(Denne besked var sidst ændret: 23-05-2012 af 11:20 Claus M..)
23-05-2012 06:46
Frank

Odder
Besked: #3
RE: "Fiske-ferie"
Der er flere steder i Danmark hvor du også må overnatte i naturen. Tjek skov og natur styrelsen. Bla helnæs på Djursland hvor du har super skøn natur og fiskeriSmile
23-05-2012 08:27