IS
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #1
IS
Så er isen kommet til Fornæs (Djursland), igår var der isfrit, fint så kan der måske fiskes søndag når vinden har lagt sig, kommer der ud i dag, IS så langt øjet rækkerAngry, det bliver så kun en tur i sneen med den nye Demon.

Jeppe
14-02-2010 12:55
Adversering
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #2
RE: IS
Hej Ole
Det ser heldigvis ud til at vinden går i sydøst , så er der en lille chance for at isen smutter nordover, men bliver den øst eller nordøst så er det surtAngry

Jeppe, kystfluefisker der føler han er på en "kold tyrker"
14-02-2010 19:52
Janus H.

Djursland
Besked: #3
Jeg har været ved fjellerup, gjerrild klint & sangstrup klint idag.

Der er is overalt og det er TOTALT umuligt at fiske. Værst var det ved sangstrup, is så langt ud man kan se, mange km.... Og den er tyk!
Jeg tror desværre ikke der kan fiskes lige meget hvordan vinden vender Sad
14-02-2010 20:31
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #4
Surt Surt med den is

Skulle det interessere nogen var jeg afsted på kysten ved Frederikshavn (Guldkysten) og der er isfritWink Dvs man skal lige udover grødisen idet inderste, men ellers er det frit slag næsten ned til Sæby mener jeg.

Desværre var vinden lige stærk nok til at det kunne lade sig gøre at fiske særligt længeDodgy... mærkede heller ikke noget, men første tur i over 3 måneder er i husTongue

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
14-02-2010 20:53
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #5
(14-02-2010 20:53)Kent Hansen Skrev:  Surt Surt med den is

Skulle det interessere nogen var jeg afsted på kysten ved Frederikshavn (Guldkysten) og der er isfritWink Dvs man skal lige udover grødisen idet inderste, men ellers er det frit slag næsten ned til Sæby mener jeg.

Desværre var vinden lige stærk nok til at det kunne lade sig gøre at fiske særligt længeDodgy... mærkede heller ikke noget, men første tur i over 3 måneder er i husTongue

Cheers,

Kent

Det er lige ved jeg siger skidt med fisken, bare det at komme ud til vandet og mærke det,luften og svinge fluekæppen. Man bliver sgu snart tosset af det ventenDodgy
14-02-2010 22:03
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #6
Nemlig nemlig - følte mig osse noget lettet over endelig at være kommet afsted - man bliver jo helt indekuller ellersAngry

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
15-02-2010 17:50
Biotopp

Frederiksberg
Besked: #7
Hej
Er der nogen der kan give en opdateret melding om forholdene på sjællands nordkyst. Trænger virkeligt til at komme afsted, men orker ikke at køre derop for at finde den "fineste skøjtebane", sådan en har jeg meget tættere på :-)

MFH
Topper
24-02-2010 20:52
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #8
Hej Topper

Idag var der fine forhold i Hundested området.

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
24-02-2010 21:07
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #9
(24-02-2010 21:07)karlsson Skrev:  Hej Topper

Idag var der fine forhold i Hundested området.

Mvh
Lasse

Hej Lasse

.. var der også fisk?
Jeg spørger, fordi jeg har haft nogle af mine allerbedste oplevelser i det tidlige forår på hjørnet af klinten, når de store som de første trækker ud af fjordene Blush

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
25-02-2010 00:45
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #10
Hej Martin

Der var sikkert fisk, men jeg var nu bare oppe og besøge mine forældre og benyttede lejligheden til at kigge på vandet Blush

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
25-02-2010 00:49
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #11
(25-02-2010 00:49)karlsson Skrev:  Hej Martin

Der var sikkert fisk, men jeg var nu bare oppe og besøge mine forældre og benyttede lejligheden til at kigge på vandet Blush

Mvh
Lasse

Hej Lasse

.. ærgerligt for digTongue
Hvis jeg en dag får taget mig sammen til at konvertere et papirbillede - så skal jeg lægge min kyst pr på 5,8 ind i nostalgi tråden - den huggede ned for KR's hus lige da vinteren gav slipSmile
Fed fangst - men kold! Det var da de eksperimenterede med hurtigfærger mellem Hundested og Grenå .. og jeg blev overskyllet af 8-10 kølvandsbølger mens fighten stod på Smile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
25-02-2010 00:56
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #12
(25-02-2010 01:00)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Martin.

Så er det bare at komme igang med scanneren med det vuns..... den vil jeg gerne se Smile

Mere nostalgi til folket - nu !!! Cool

Venligst,

Ole

Hej Ole

har faktisk prøvetBlush
Problemet er, at jeg ikke samler på billeder af døde fisk (denne her blev røget og nydt henover sommeren Smile ) - så jeg skal igennem nogle flere kasser nede i kælderen for at finde billedetBlush

venligst
Martain

Venligst Martin

Malala Yousufzais
25-02-2010 01:04