Nymfoman !
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #1
Nymfoman !
Da Daniel Heinrichsen og jeg var på vores puttur lykkedes det da mig at få filmet daniel lidt..

har et par ting at sige før den ses.

Min computer brændte sammen her forleden så bruger et gratis redigerings program på en lånt pc =dårlig kvalitet, håber dog det går.
- indtil jeg får råd til en macbook pro..

Mit objektiv jeg har filmet med er virkelig billigt og det larmer en del i fokus og zoom og pga de dårlige redigerings muligheder, kunne jeg ikke få lov til at klippe lyd seperat for billeder, og farveredigeringen i programmet gjorde det hele meget værre -.-' (alt for få justeringsmuligheder)

MEN ! det er ikke for at få det hele til at lyde som en dårlig undskyldning for ikke at kunne redigere video.. meeen det hjælper altså når man har et program hvor man kan lave andre tekster end undertekster xD

BTW ! Nyd den ! - Nymfoman Tongue

// Jonathan

ha' en go' dag !
17-06-2012 13:09
Adversering
Frederik

København N
Besked: #2
RE: Nymfoman !
Det ser da ellers fint ud!

noget af det er ret rystet, der ku du evt holde stativet på kameraet så funger det som modvægt der fjerne en del rystelser.

men ellers er der da en masse flotte skud! Så skal der bare lægges en milliard timer i at gøre det samme fra kystenWink

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
17-06-2012 23:03
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #3
(17-06-2012 23:03)Frederik Skrev:  Det ser da ellers fint ud!

noget af det er ret rystet, der ku du evt holde stativet på kameraet så funger det som modvægt der fjerne en del rystelser.

men ellers er der da en masse flotte skud! Så skal der bare lægges en milliard timer i at gøre det samme fra kystenWink

Hahah, jaah ved det rystet, men filmede egentlig ikke meget mere end det der er med i videoen.. og det første gang jeg filmer med det nye cam, så det med fokus og sådan skal man lige venne sig til ^^,

Men ja det er ret rystet/trashy.. det også en af de ting der kommer til at blive rettet op på næste gang - et ord.. STATIV .. men tænkte at i stedet for bare at have nogle nymfe klip liggende kunne man lige prøve at redigere det, bare for at se, hvad der skal gøres bedre næste gang (:
- Og hvorfor ikke dele det ? Tongue

Jaaeh kysten.. på et eller andet tidspunkt bliver det gjort.. men forløbig bliver det næste projekt en ordentlig putfilm med noget tør/skum action :b
(regner med at være noget mere kræsen mht. klip)
kan godt love det bliver noget pænere /smukkere (:

men tak for feedback (:

// Jonathan

ha' en go' dag !
17-06-2012 23:10
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #4
Et par fede film du har disket op med, selvom det ik ligger i den høje del af skalaen ( man skal kunne kravler - før man kan gå Wink ).

Jeg ved godt jeg har sagt før at det der tørflue ik siger mig noget, men efter dine/jeres film er det dog ik helt utænkeligt...

Glæder mig til dit/jeres næste forestille..

K&B.
Uwe
17-06-2012 23:30
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #5
(17-06-2012 23:30)Uwe Skrev:  Et par fede film du har disket op med, selvom det ik ligger i den høje del af skalaen ( man skal kunne kravler - før man kan gå Wink ).

Jeg ved godt jeg har sagt før at det der tørflue ik siger mig noget, men efter dine/jeres film er det dog ik helt utænkeligt...

Glæder mig til dit/jeres næste forestille..

K&B.
Uwe

Tak Uwe (:

Jamen glæder mig til at komme ud igen ! og få filmet noget mere/bedre (:
Og glæder mig til at vise det frem (:

,,ja helt sikkert man lærer noget hver gang !
og næste gang bliver den bedre, med en lidt anden stemning (:

// Jonathan

ha' en go' dag !
18-06-2012 00:15