Fly Casting Tracking Simulator
Leif Chr.

Besked: #1
Fly Casting Tracking Simulator
Fly Casting Tracking Simulator. https://play.google.com/store/apps/detai...obotracker

Ja den app kan man vist ikke leve uden. Har ikke prøvet den endnu, men hvis den virker er det vist et fund for 21 kr. Rolleyes

Mvh Leif
22-06-2012 17:07
Adversering
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #2
RE: Fly Casting Tracking Simulator
(22-06-2012 17:07)Leif Christensen Skrev:  Fly Casting Tracking Simulator. https://play.google.com/store/apps/detai...obotracker

Ja den app kan man vist ikke leve uden. Har ikke prøvet den endnu, men hvis den virker er det vist et fund for 21 kr. Rolleyes

Mvh Leif

Det er så også den eneste reelle årsag til evt. at skifte til Android Big Grin

Interessant efternavn, som udvikleren har Wink

God weekend

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 22-06-2012 af 18:31 Jan Fensten.)
22-06-2012 18:28
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #3
(22-06-2012 18:28)Jan Fensten Skrev:  Interessant efternavn, som udvikleren har Wink

God weekend

Jan

Synes nu mellemnavnet er mest interessant Wink

God weekend

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
22-06-2012 18:50
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #4
mere her.

/Allan

http://www.customflies.dk
22-06-2012 19:08
Frank

Odder
Besked: #5
(22-06-2012 18:28)Jan Fensten Skrev:  Det er så også den eneste reelle årsag til evt. at skifte til Android Big Grin

Interessant efternavn, som udvikleren har Wink

God weekend

Jan
ja også lige at få noget som durBig Grin
22-06-2012 19:28
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #6
Virker den efter hensigten? De udslag han laver på videoen er jo ret markante. Fanger den mindre udslag?

Venligst Nikolai

22-06-2012 21:23
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #7
(22-06-2012 21:23)Nikolai R. Skrev:  Virker den efter hensigten? De udslag han laver på videoen er jo ret markante. Fanger den mindre udslag?

To forskellige ting, videoen er af kast med en Wii remote og det gratis program som Ulriks søn Theo har skrevet så den fungere som en 3D casting analyser (modsat den 2D som er i handlen gennem http://www.castinganalyzer.com (?))

App'en som der linkes til er til en smartphone, og da jeg har problemer med at få den til at virke på min telefon kan jeg endnu ikke udtale mig om den, dog skulle man kunne indstille følsomheden på den Wink

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
22-06-2012 21:50
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #8
Har lige købt denne app og den vil ikke virke på min smartphone..

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
22-06-2012 22:44
Leif Chr.

Besked: #9
Ja jeg blev jo også fristet og købte den lille app. Den virker ok hos mig.
Har lavet en lille test af den.

Men som i kan se, er det vanskeligt at få sådan en app til at virke når ens tracking er snor ligeRolleyesTongueTongue

Mvh Leif
(Denne besked var sidst ændret: 22-06-2012 af 23:56 Leif Chr..)
22-06-2012 23:32
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #10
(22-06-2012 21:23)Nikolai R. Skrev:  Virker den efter hensigten? De udslag han laver på videoen er jo ret markante. Fanger den mindre udslag?

Hvis du tænker på Wii controlleren så nogenlunde..
Har selv leget med sådanne ting i IT og i Programmering da jeg gik på HTX (Højere teknisk eksamen).. nøjagtigheden er ikke så god på en Wii-controller - Men man kan lave sin egen fx hvis man lavede et program der fanger en inferød diode i som du kunne montere i stangspidsen af din stang. Ved hjælp af at 3D net af modtagere, kunne det lade sig gøre at få den præcis, men igen, kan faaaéme ikke huske hvordan man koder det skidt..(og det ville nok også påvirke din stang med en ledning hele vejen ned ad og en dioede for enden.)
Selvfølgelig brændte min PC af for 3 uger siden, og har ikke min backup af materialet mere fordi det er gammelt "ligegyldigt" skolearbejde, dvs fx et robot projekt hvor vi styrede den med en hjemmelavet controller, hvor man blot skulle peje med en inferød, hvor robotten skulle køre hen ^^,

.. Men hvis det blev aktuelt kunne man jo læse op igen.. (:

ha' en go' dag !
23-06-2012 02:11
Teo Klestrup

Besked: #11
(22-06-2012 22:44)Klaus J Skrev:  Har lige købt denne app og den vil ikke virke på min smartphone..
Hej. Min dansk er ikke så god, men jag vil forsøge.
Vilken telefon bruger du? Vi har haft nogle problemer med at det krascher hvis telefonen er for hurtig så den renderer før der er tilstrekkeligt med data (dette vill blive lavet i 1.1, men den er lidt forsinket på grund af at jeg ikke har adgang till killekoden lige nu). Lige nu kan dette dog arbejdes runt ved at få telefonen til at køre lidt langsommere.
26-06-2012 13:50
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #12
(26-06-2012 13:50)Teo Klestrup Skrev:  Hej. Min dansk er ikke så god, men jag vil forsøge.
Vilken telefon bruger du? Vi har haft nogle problemer med at det krascher hvis telefonen er for hurtig så den renderer før der er tilstrekkeligt med data (dette vill blive lavet i 1.1, men den er lidt forsinket på grund af at jeg ikke har adgang till killekoden lige nu). Lige nu kan dette dog arbejdes runt ved at få telefonen til at køre lidt langsommere.

Velkommen til Theo

Du gør det ganske fint på dansk. Om vi andre blot kunne tale og skrive ligeså fint svensk Smile

Kunne du måske være interesseret i at udvikle en tilsvarende app til Iphone?

Nordiske hilsener

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
26-06-2012 23:02