Tøvejr
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #1
Tøvejr
Håber, at linket virker -- og prognosen for tirsdag/onsdag i næste uge holder!!Big Grin
http://www.yr.no/sted/Danmark/Nordjyllan...arsel.html

Og gæt hvem, der har vinterferie i den uge!

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
(Denne besked var sidst ændret: 15-02-2010 af 22:03 Brandt.)
15-02-2010 22:01
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Tøvejr
(15-02-2010 22:01)Brandt Skrev:  Håber, at linket virker -- og prognosen for tirsdag/onsdag i næste uge!!Big Grin

Hej Brandt

Lad os håbe det bedste for din vinterferieSmile
Men jeg tror nu desværre, at der bliver meget vanskelige forhold langs mange Åer en god tid fremoverConfused
Alle de kubikmeter sne skal jo løbe et eller andet sted hen når de bliver til vand - og i første omgang bliver det ikke ned i den bundfrosne jord. Så jeg frygter, at de smukke sving ved Borreby (Odense Å) mere ligner en sø end en å-dal til langt hen på foråretDodgy

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
15-02-2010 22:07
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
(15-02-2010 22:07)Martin Brøndum Skrev:  
(15-02-2010 22:01)Brandt Skrev:  Håber, at linket virker -- og prognosen for tirsdag/onsdag i næste uge!!Big Grin

Hej Brandt

Lad os håbe det bedste for din vinterferieSmile
Men jeg tror nu desværre, at der bliver meget vanskelige forhold langs mange Åer en god tid fremoverConfused
Alle de kubikmeter sne skal jo løbe et eller andet sted hen når de bliver til vand - og i første omgang bliver det ikke ned i den bundfrosne jord. Så jeg frygter, at de smukke sving ved Borreby (Odense Å) mere ligner en sø end en å-dal til langt hen på foråretDodgy

venligst
Martin

Nu er jeg altså ikke kun åfisker Wink Nej, åvandet plejer at blive meget plumret ved tøbrud. Men 3 grader og vind i SV, så skal man nu nok finde et eller andet sted, hvor linen kan blive våd. Smile

15-02-2010 22:12
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(15-02-2010 22:12)Brandt Skrev:  Nu er jeg altså ikke kun åfisker Wink Nej, åvandet plejer at blive meget plumret ved tøbrud. Men 3 grader og vind i SV, så skal man nu nok finde et eller andet sted, hvor linen kan blive våd. Smile

Hej Brandt

Kysten er fin i +3 og S, SV .. men det var nok det, at du viste et forecast for Lindenborg Å, der misledte mig med hensyn til dine hensigterAngel

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
15-02-2010 22:15
Jan P

Harlev J.
Besked: #5
(15-02-2010 22:07)Martin Brøndum Skrev:  Alle de kubikmeter sne skal jo løbe et eller andet sted hen når de bliver til vand - og i første omgang bliver det ikke ned i den bundfrosne jord. Så jeg frygter, at de smukke sving ved Borreby (Odense Å) mere ligner en sø end en å-dal til langt hen på foråretDodgy

venligst
Martin

Uha, jeg frygter mere "uheld" når de mange gylle tanke rundt omkring i landskabet begynder at blive fyldte - det plejer at være omkring denne tid på året Angry

Do you want to be happy ?

- for a day ?
- get drunk..

- for a week ?
- get married..

- for life ?
- go fishing..
15-02-2010 22:39
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #6
(15-02-2010 22:39)Jan P Skrev:  Uha, jeg frygter mere "uheld" når de mange gylle tanke rundt omkring i landskabet begynder at blive fyldte - det plejer at være omkring denne tid på året Angry

Hej Jan

Ja - sådan går det jo desværre ofte, når det er billigere at lade uheldet ske end at løse problemetAngry

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
15-02-2010 23:06
Kim K. Jensen

Besked: #7
(15-02-2010 22:01)Brandt Skrev:  Håber, at linket virker -- og prognosen for tirsdag/onsdag i næste uge holder!!Big Grin

Det var godt nok et fedt link. Kan man regne med den måle station? Den er jo mega godt udført.

WOW!! Så lige prognosen for Kolding fjord. Det ser bare godt ud fra på fredag til onsdag er der plus grader hele vejen. Yes! Der skal godt nok også noget varme til for at fjerne den tykke is i fjorden.

Venlig Hilsen
Kim.
(Denne besked var sidst ændret: 16-02-2010 af 00:02 Kim K. Jensen.)
15-02-2010 23:59
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #8
(15-02-2010 23:59)Kim K. Jensen Skrev:  
(15-02-2010 22:01)Brandt Skrev:  Håber, at linket virker -- og prognosen for tirsdag/onsdag i næste uge holder!!Big Grin

Det var godt nok et fedt link. Kan man regne med den måle station? Den er jo mega godt udført.

WOW!! Så lige prognosen for Kolding fjord. Det ser bare godt ud fra på fredag til onsdag er der plus grader hele vejen. Yes! Der skal godt nok også noget varme til for at fjerne den tykke is i fjorden.

Den er desværre ikke helt så præcis som DMI - men ellers er den jo ret godt layouted.

Og for dén da - I får jo næsten sommer nede ved jer!

(Denne besked var sidst ændret: 16-02-2010 af 00:06 Brandt.)
16-02-2010 00:04
Sølvræven
Gæst

Besked: #9

Hej Kim,

ja det er en fin side, og ja! du kan roligt regne med udsigten, de vejr data som de forskellige meteorologiske institutte bruger kommer fra samme kildeBig Grin

Venligst

Claus
16-02-2010 00:04
Kim K. Jensen

Besked: #10
(16-02-2010 00:04)Sølvræven Skrev:  

Hej Kim,

ja det er en fin side, og ja! du kan roligt regne med udsigten, de vejr data som de forskellige meteorologiske institutte bruger kommer fra samme kildeBig Grin

Venligst

Claus
LækkertSmile
Nu skal der altså bare hul på den is.

Venlig Hilsen
Kim.
16-02-2010 00:08