vadejakke hmm
Kim A.

fjenneslev
Besked: #1
vadejakke hmm
Hejsa alle sammen

Nu har jeg waders og har fundet støvlen til dem venter dog på den rigtige størrelse
Men så er det jeg kommer til at tænke på hvad løber en ordentlig vadejakke op i prisen er mere eller mindre
Underordnet jeg søger kvalitet frem for kvantitet

De features jeg søger i en vadejakke er lomme varmer og gode store brystlommer gerne med ekstra lommer til forfang etc. Der må også gerne være de fjeder dimser man kan sætte line klipper i og sårn noget

Men smid et svar

Mvh
Kim a.
03-07-2012 12:11
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #2
RE: vadejakke hmm
Bortset fra at jeg har døjet med at lommerne tager vadn in i kraftig regn (det er noget med at syningerne kan trække vand ind - i 2011 modellen har Simms lavet drænhuller i frontlommerne) så kan jeg varmt anbefale Simms Classic Guide.

Den er slidstærk og vandtæt på 6. år. Der er to store frontlommer samt en dejlig ryglomme, som fint rummer det ekstra jeg tager med på tur. Der er en meget stor napoleonslomme og så har en to indbygget retractors, som heller ikke viser nogen form for svaghedstegn efter 6 år.

Den har gode mancehtter ved ærmerne, så der ikke løber vand til albuen når det regner. Pasformen syntes jeg er rigtigt god. Den rummer fint flere lag tøj uden at den så virker klodset og stor om sommeren.

jeg har brugt min nonstop i 6 år og den er som nævnt fortsat vandtæt og pæn i stoffet.

Enkeltheden i designet kan jeg godt lide - den er ikke så overfyldt med detaljer og små lynlåse, som andre modeller.

Det er klart sådan en jeg går efter næste gang - alternativet kunne være en Patagonia Deepwading jacket, som ligner Guide jakken i design.

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
03-07-2012 12:31