Sommerferie i Italien
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #1
Sommerferie i Italien
Nu sidder man her i 30 grader (kold dag pga regn i nat), og venter på solen skal stå lidt lavere på himlen så man endnu en gang kan komme ned på stranden/molen og kaste efter de store makreller. Var inde i en lokal grejbiks i går, og købe diverse ting og sager men fik dog lidt et chock da jeg skulle betale, her nede er det ikke småfisk man fanger med sin spinstang. Under og på disken var der fotos af ubehageligt store fisk, bla. Tun på 12-13 kg fanget fra molen ;s. Anyway der skulle være mange makreller , har dog ikke fanget noget endnu men mistet en på omkring kiloet, og mistet en stor satan (ukendt fisk) på bundfiskeriet. Mens man står og snørre ind ude på molen , springer multerne lige for næsen af en, har prøvet dem med fluen men de viser ingen interresse. Fisk er der nok af, og skal nok ramme en stime makreller før eller siden. Nu må vi se Smile Glæder mig i hvert tilfælde :b Forsat god sommer, fotos må i få når jeg er hjemme igen. Cheers//Jonathan

ha' en go' dag !
24-07-2012 13:57
Adversering
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #2
RE: Sommerferie i Italien
(24-07-2012 13:57)J.P.G. Skrev:  Nu sidder man her i 30 grader (kold dag pga regn i nat), og venter på solen skal stå lidt lavere på himlen så man endnu en gang kan komme ned på stranden/molen og kaste efter de store makreller. Var inde i en lokal grejbiks i går, og købe diverse ting og sager men fik dog lidt et chock da jeg skulle betale, her nede er det ikke småfisk man fanger med sin spinstang. Under og på disken var der fotos af ubehageligt store fisk, bla. Tun på 12-13 kg fanget fra molen ;s. Anyway der skulle være mange makreller , har dog ikke fanget noget endnu men mistet en på omkring kiloet, og mistet en stor satan (ukendt fisk) på bundfiskeriet. Mens man står og snørre ind ude på molen , springer multerne lige for næsen af en, har prøvet dem med fluen men de viser ingen interresse. Fisk er der nok af, og skal nok ramme en stime makreller før eller siden. Nu må vi se Smile Glæder mig i hvert tilfælde :b Forsat god sommer, fotos må i få når jeg er hjemme igen. Cheers//Jonathan

CoolBig Grin:PGod ferie

MVH Niels
24-07-2012 14:32
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #3
Tak ;D

ha' en go' dag !
24-07-2012 14:37
Daniel Heinrichsen

Besked: #4
Glæder mig til at høre og se din endelige beretning om turen!
Smut nu ud og fange nogle tunfisk TongueTongue

Mvh
Daniel
24-07-2012 15:21
J.P.G.

Midtsjælland - Lejre
Besked: #5
(24-07-2012 15:21)Daniel Heinrichsen Skrev:  Glæder mig til at høre og se din endelige beretning om turen!
Smut nu ud og fange nogle tunfisk TongueTongue

Mvh
Daniel

Det kan ske men tror det næppe Smile.
Skal ned nu og se om jeg kan fange en multe eller nogle dorader.
Nu må vi se Wink

// Jonathan

ha' en go' dag !
24-07-2012 16:38