det vildeste design ever!
Kim A.

fjenneslev
Besked: #1
det vildeste design ever!
Hejsa allesammen

Nu har jeg fået fat i den klinge jeg har udset til min spinnestang
Og håndtaget på denne stang skal have det vildeste design om den bliver brugbar aner jeg ikke

Over hjulfoden skal der laves et isbjørnehoved og under hjulholderen skal der laves en kombination
Af kunstigt elfenben og et sort materiale som der skal laves nogle skraveringer i

Er spændt på at se om det kommer til at fungere

Mvh kim a.

Mvh
Kim a.
24-07-2012 17:33
Adversering
Kim A.

fjenneslev
Besked: #2
RE: det vildeste design ever!
Er der nogle af jer der kender nogle stang øjne med hvidt eller mørkt indlæg dog helst hvidt

Samt nogle gode forslag til hjulholderen hvor man kan lave sit eget indlæg eller hvad det hedder ?

Mvh kim a.

Mvh
Kim a.
24-07-2012 20:35
123

Besked: #3
(24-07-2012 20:35)Kim A. Skrev:  Er der nogle af jer der kender nogle stang øjne med hvidt eller mørkt indlæg dog helst hvidt

Samt nogle gode forslag til hjulholderen hvor man kan lave sit eget indlæg eller hvad det hedder ?

Mvh kim a.

Du skal tidligt op hvis du skal lave noget vildt Big Grin

http://fisher-bambooflyrods-n-such.blogs...l-rod.html

Fuji laver mange skeleton hjulholdere, hvor du kan mixe og blande som du lyster. Har aldrig set hvide indlæg eller rammer på øjer for den sags skyld.
24-07-2012 21:17
Kim A.

fjenneslev
Besked: #4
(24-07-2012 21:17)Thomas Schreiber Skrev:  Du skal tidligt op hvis du skal lave noget vildt Big Grin

http://fisher-bambooflyrods-n-such.blogs...l-rod.html

Fuji laver mange skeleton hjulholdere, hvor du kan mixe og blande som du lyster. Har aldrig set hvide indlæg eller rammer på øjer for den sags skyld.

tro mig de detaljer der kommer på denne stang vil overgå det der Big Grin bevares den ser sprød ud Big Grin
har en god ven der er kunstlære der vil hjælpe mig med at lave et sprødt isbjørnehoved til mig og har en vild stangbygger som vil hjælpe mig med resten af håndtaget
og sidst men ikke mindst øjerne... skal bare ha fundet de hvide øjer Big Grin
jeg har en gammel spinnestang med porcelæn indlæg i øjerne

Mvh
Kim a.
24-07-2012 23:19
Slettet bruger

Fraværende
Besked: #5
(24-07-2012 23:19)Kim A. Skrev:  tro mig de detaljer der kommer på denne stang vil overgå det der Big Grin bevares den ser sprød ud Big Grin
har en god ven der er kunstlære der vil hjælpe mig med at lave et sprødt isbjørnehoved til mig og har en vild stangbygger som vil hjælpe mig med resten af håndtaget
og sidst men ikke mindst øjerne... skal bare ha fundet de hvide øjer Big Grin
jeg har en gammel spinnestang med porcelæn indlæg i øjerne

American Tackle Company har lavet en serie som hedder "White Ceramic Aluminium Oxide Guides" med varenummer CER. og CERT.
Prøv at tjekke dem ud.
(Denne besked var sidst ændret: 25-07-2012 af 08:53 Slettet bruger.)
25-07-2012 08:49
123

Besked: #6
Hvor langt er du kommet?
26-08-2012 10:36
Kim A.

fjenneslev
Besked: #7
(26-08-2012 10:36)Thomas Schreiber Skrev:  Hvor langt er du kommet?

er stadig ved at få fat i noget ægte narhvals tand

Mvh
Kim a.
26-08-2012 22:51
Adversering