Til dem som har alt
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Til dem som har alt
Tilpas din egen fluestang.....Big Grin

http://blog.scandicangler.com/?p=215

Stram line

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
20-02-2010 10:26
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Til dem som har alt
(20-02-2010 10:26)janfensten Skrev:  Tilpas din egen fluestang.....Big Grin

http://blog.scandicangler.com/?p=215

Stram line

Jan

Genial idé. Har netop "bygget mig en"! - Fristende at slutte af med et "buy". Havde dog netop modstandskraft nok til at lade være. Big Grin

Tænk nu om Orvis indførte konceptet - så kunne den gode hr. Brøndum endelig få sig en anstændig ekviperet Helios. Tongue

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
(Denne besked var sidst ændret: 20-02-2010 af 11:14 Brandt.)
20-02-2010 11:13
Claus Bech-Petersen

Sorø
Besked: #3
Det er smart af Scott. Men stængerne bliver langt dyrere, end hvis man købte klingen og selv byggede eller fik en eller anden til det ...
Claus

http://www.ussingbech.dk
20-02-2010 13:30
dmj

København
Besked: #4
(20-02-2010 13:30)Claus Bech-Petersen Skrev:  Det er smart af Scott. Men stængerne bliver langt dyrere, end hvis man købte klingen og selv byggede eller fik en eller anden til det ...
Claus

Nemlig, men så er der vel også garanti på de "custom" dele. Hvis man blot køber klingen og bygger selv skal man jo til at montere igen. Jeg har dog ikke læst betingelserne, men det er da det eneste der tilnærmelsesvis kan retfærdiggøre det.

Uanset hvad, så er det jo ikke den dybe tallerken de har opfundet, custom stænger har vi kendt til længe, uanset om man selv bygger eller betaler andre for det. I mange tilfælde får man også en byggekvalitet der er over hvad producenterne tilbyder. Så det eneste negative ved ikke-fabriksbyggede stænger er vel nærmest priserne på brugtmarkedet, desværre for sælger.
20-02-2010 14:02
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #5
Wink
(20-02-2010 13:30)Claus Bech-Petersen Skrev:  Det er smart af Scott. Men stængerne bliver langt dyrere, end hvis man købte klingen og selv byggede eller fik en eller anden til det ...
Claus

Bare rolig - jeg overvejer at bygge selv, og i givet fald kunne klingen jo være noget, der slutter på MX (?) Wink

Men der er jo nogle, der har penge nok, så er det da en nem løsning.

20-02-2010 18:47
Claus Bech-Petersen

Sorø
Besked: #6
Det lyder som et rigtigt godt valg Angel

http://www.ussingbech.dk
20-02-2010 20:00
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #7
Brandt ikke om jeg forstår hvad Hr. Brøndum har imod monteringen på Orvis ? Jeg går og venter på Helios kommer som 2 hånds.....har hørt fra pålidelig kilde at den virkelig er god (en af dem der har test fisket med den), iøvrigt super initiativ fra Scott, om man så har råd eller ej er så en anden sag Big Grin
Et lille ps til Claus, er der nogen mulighed for på et tidspunkt at prøve en af jeres 2-hånds stænger ? man hører så meget godt om 1-hånds stængerne og hvis 2-hånds stængerne er noget for mig kan det godt tænkes planerne om den kommende Orvis bliver skrinlagt hehe
20-02-2010 21:10
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #8
(20-02-2010 21:10)Jim Nielsen Skrev:  Brandt ikke om jeg forstår hvad Hr. Brøndum har imod monteringen på Orvis ? Jeg går og venter på Helios kommer som 2 hånds.....har hørt fra pålidelig kilde at den virkelig er god (en af dem der har test fisket med den), iøvrigt super initiativ fra Scott, om man så har råd eller ej er så en anden sag Big Grin
Et lille ps til Claus, er der nogen mulighed for på et tidspunkt at prøve en af jeres 2-hånds stænger ? man hører så meget godt om 1-hånds stængerne og hvis 2-hånds stængerne er noget for mig kan det godt tænkes planerne om den kommende Orvis bliver skrinlagt hehe

Det er guld-hjulholderen der er grim - og jeg er helt enig med ham. Havde den bare været sort, så den passede til hjulet. Resten af monteringen er flot, og farvesammensætningen står flot en solskindsdag med leopardbunden som baggrund Smile

20-02-2010 22:11
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #9
Ahh ok, jeg synes nu egentlig den passer godt til stangen, men hver sin smag jo Big Grin
21-02-2010 04:02
Daniel Heinrichsen

Besked: #10
(20-02-2010 21:10)Jim Nielsen Skrev:  Brandt ikke om jeg forstår hvad Hr. Brøndum har imod monteringen på Orvis ? Jeg går og venter på Helios kommer som 2 hånds.....har hørt fra pålidelig kilde at den virkelig er god (en af dem der har test fisket med den), iøvrigt super initiativ fra Scott, om man så har råd eller ej er så en anden sag Big Grin

Jeg har efterlyst det samme Angel

Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at prøve nogle af deres 2 håndskæppe Tongue
Specielt affinity SK DH ! Big Grin

Kunne være vi kunne arrangere noget ???

Mvh
Daniel San
21-02-2010 13:46