Beulah ?
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Beulah ?
Nogen, der har erfaring med disse stænger - bortset fra Allan, som har sat en til salg på auktionen, hvilket er det, der har vagt min interesse Blush

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
09-09-2012 12:10
Adversering
Allan Wermuth

Odense
Besked: #2
RE: Beulah ?
(09-09-2012 12:10)Martin Brøndum Skrev:  Nogen, der har erfaring med disse stænger - bortset fra Allan, som har sat en til salg på auktionen, hvilket er det, der har vagt min interesse Blush

Claus Damsgaard, som bestilte stangen hjem til mig, har igennem et stykke tid bygget stænger på deres klinger ...... primært switch- og 2-håndsstænger.

Der er tale om amerikanerstænger, men til en lidt mere menneskelig pris en eksempelvis SAGE, Scott og Winston Wink

Claus kan sikkert uddybbe emnet lidt Wink

Det skal siges, at jeg faktisk har været tilfreds med stangen (Platinum 8'8" #4), og udelukkende bortauktionerer den pga for mange tørfluestænger i samlingen Wink

mvh
Allan
09-09-2012 12:19
Claus Damsgaard

Odense
Besked: #3
RE: Beulah ?
(09-09-2012 12:19)Allan Wermuth Skrev:  Claus Damsgaard, som bestilte stangen hjem til mig, har igennem et stykke tid bygget stænger på deres klinger ...... primært switch- og 2-håndsstænger.

Der er tale om amerikanerstænger, men til en lidt mere menneskelig pris en eksempelvis SAGE, Scott og Winston Wink

Claus kan sikkert uddybbe emnet lidt Wink

Det skal siges, at jeg faktisk har været tilfreds med stangen (Platinum 8'8" #4), og udelukkende bortauktionerer den pga for mange tørfluestænger i samlingen Wink

mvh
Allan

Jeg kunne sikkert godt uddybe, hvis jeg viste hvad jeg skulle uddybe, testen fra Yellowstone siger vel det meste...

Er desværre ikke færdig med min platinum 9'6" #6 så den kan jeg ikke sige noget om endnu udover at den virker lækker, der i mod er deres DH stænger meget velkastende, jeg har et bredt udvalg som står til udlån for de fleste i følge med mig.

Det skrevne skal tages med forbehold. (mangler ccs data)

Claus
09-09-2012 14:25