Hal / indendørs træningsmulighed søges
Haupt

Besked: #1
Hal / indendørs træningsmulighed søges
Hej alle fluefiskere.
Søger på denne måde efter et sted hvor vores kasteklub kan træne indendørs til vinter.
Det kan være en ledig idrætshal, en tom lagerhal, en ridehal eller noget lignende.
Helst i hovedstadsområdet, og helst gratis eller til meget billige penge.
Håber at I vil holde øjne og ører åbne, og at der lige pludselig dukker noget op.
Mvh.
Henrik Haupt
Formand for cfcc ( http://www.cfcc.dk )
henrik.haupt@cfcc.dk
10-09-2012 19:40
Adversering
Jens Franck

København Ø.
Besked: #2
RE: Hal / indendørs træningsmulighed søges
Hej Haupt,

da jeg er "gen-nybegynder" og har købt et par hjul eller 3 som jeg ikke er helt fortroligt med har jeg haft i tankerne at, finde en mere erfaren lystfisker, der kunne sætte mig lidt ind i betjening af hjul og så også lidt kasteteknik. Jeg skal iøvrigt også prøve kystfluefiskeriet.

Jeg bor på Østerbro, tæt på fælledparken, jeg har faktisk overvejet (jeg sætter kun kroge på mine blink når jeg skal fiske) så her kunne man jo sagtens øve sig i vinter ½-året, her bliver der ikke spillet så meget fodbold.

Kunne dette være en mulighed??????
Mvh
Jens Franck

Med venlig hilsen
Jens Franck
10-09-2012 20:10
Haupt

Besked: #3
(10-09-2012 20:10)Jens Franck Skrev:  Hej Haupt,

da jeg er "gen-nybegynder" og har købt et par hjul eller 3 som jeg ikke er helt fortroligt med har jeg haft i tankerne at, finde en mere erfaren lystfisker, der kunne sætte mig lidt ind i betjening af hjul og så også lidt kasteteknik. Jeg skal iøvrigt også prøve kystfluefiskeriet.

Jeg bor på Østerbro, tæt på fælledparken, jeg har faktisk overvejet (jeg sætter kun kroge på mine blink når jeg skal fiske) så her kunne man jo sagtens øve sig i vinter ½-året, her bliver der ikke spillet så meget fodbold.

Kunne dette være en mulighed??????
Mvh
Jens Franck

Hej Jens og tak for dit svar
Det er dog ikke udendørs træningsmulighed jeg søger, der vi i dækket fint ind i klubben: