Hjælp jeg skal være i Nordjylland nogle dage :)
martin_b

Sønderjylland
Besked: #1
Hjælp jeg skal være i Nordjylland nogle dage :)
Jeg skal et smut op til mine forældre i Hjørring fra torsdag til mandag, sammen med mine to børn, så jeg kan få lidt fisketid her i min forældreorlov Wink

Planen er at få fisket en hel del - mine forældre og børn ser sjældent hinanden, så de vil egentlig bare helst lades i fred af mig under besøget Angel

Nu hvor mine barndomsåer - Uggerby og Liver Å - kun er en skygge af sig selv pga. forureninger og intensivt landbrug etc, så kigger jeg lidt længere nedad, bl.a. kan jeg se, at man kan købe dagkort til Lindenborg å, ligesom der heller ikke er vildt langt til Limfjorden og Mariager.

Er der nogle af jer nordjyder, der har lyst til at fiske med mig mens jeg er i det nordjyske? Kender jo hverken Lindenborg eller Mariager/Limfjorden Cool
11-09-2012 13:43
Adversering
martin_b

Sønderjylland
Besked: #2
RE: Hjælp jeg skal være i Nordjylland nogle dage :)
Nå, jamen så skrider jeg da bare ud til Brasholt, der har jeg ikke været siden det var en lille biks i Stokbrogade - mojn! Cool
14-09-2012 08:49
martin_b

Sønderjylland
Besked: #3
Fik da købt mig en G3 Guide jakke til en god pris hos Brasholt. Men jeg fik også prøvet en TCX 790-4. Det skulle jeg aldrig have gjort. Den er jo bare helt sindssygt lækker. Tror det er den bedste fluestang jeg har prøvet. Det er i hvert fald den fornemmelse jeg sidder med nu. Den har virkelig kræfter uden at være for tung eller føles stiv og kluntet (som min TFO TiCrX). Sådan en bliver jeg nødt til at have, men lidt over 6.000,- kr... Hvem vil af med sin? Smile
14-09-2012 14:36
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
(14-09-2012 14:36)martin_b Skrev:  ... Hvem vil af med sin? Smile

Beklager - jeg beholder min! Smile

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
14-09-2012 16:38
martin_b

Sønderjylland
Besked: #5
Kan jeg godt forstå, Brandt Smile
14-09-2012 17:30
Caspar Hansen

Besked: #6
Hej Martin.
Jeg har sendt dig en besked. Bor i Hjørring og vi kunne godt tage en tur til Mariager fjord imorgen hvis det er. Har sendt dig en besked.
Caspar
14-09-2012 17:42
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #7
(14-09-2012 14:36)martin_b Skrev:  Fik da købt mig en G3 Guide jakke til en god pris hos Brasholt. Men jeg fik også prøvet en TCX 790-4. Det skulle jeg aldrig have gjort. Den er jo bare helt sindssygt lækker. Tror det er den bedste fluestang jeg har prøvet. Det er i hvert fald den fornemmelse jeg sidder med nu. Den har virkelig kræfter uden at være for tung eller føles stiv og kluntet (som min TFO TiCrX). Sådan en bliver jeg nødt til at have, men lidt over 6.000,- kr... Hvem vil af med sin? Smile

Hej Martin

Mon I kunne finde ud af noget:

http://www.fiskevand.dk/showthread.php?t...5#pid54385

Angel

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
16-09-2012 00:00
Adversering
martin_b

Sønderjylland
Besked: #8
Tak for den, Martin Smile
16-09-2012 08:25
martin_b

Sønderjylland
Besked: #9
Nå, nu skal jeg hjem i morgen, og fik fisket lidt her i Hjørring. Var på vej til Lindenborg, da vi besluttede os for i stedet at prøve Mariager, selvom det egentlig var droppet. Det viste sig at være en god ide, fik selv en god 50 cm fisk, og min far fangede sin første havørred Smile

I dag var jeg så i Liver Å - og der var rigtig godt med bækørreder, fik også en god en på 41 cm.

I morgen er det så hjem til Sønderjylland og mine dejlige lokale vande igen Smile

[Billede: mariager.jpg]

[Billede: liver.jpg]
16-09-2012 20:25
jan.p

Gadbjerg--Vejle
Besked: #10
hej Martin

fin fisk

hvor i limfjorden fiskede i ??

spekulerer lidt på at tage en tur der op.

hilsen Jan

uanset om du tror du kan,eller du tror du ikke kan
så får du ret. Henry Ford
16-09-2012 20:58
martin_b

Sønderjylland
Besked: #11
Hej Jan. Vi fiskede i Mariager Fjord. Vi havde egentlig sat kursen mod Kongsager (tror jeg nok det hedder) på sydsiden, men endte et sted ved en lystbådklub på Nordsiden, hvor vi syntes det så godt ud. Første gang jeg fiskede i Mariager Fjord. Fin fjord!
16-09-2012 22:09
Thorsen

Århus C
Besked: #12
(16-09-2012 22:09)martin_b Skrev:  Hej Jan. Vi fiskede i Mariager Fjord. Vi havde egentlig sat kursen mod Kongsager (tror jeg nok det hedder) på sydsiden, men endte et sted ved en lystbådklub på Nordsiden, hvor vi syntes det så godt ud. Første gang jeg fiskede i Mariager Fjord. Fin fjord!

Hej Martin, du har været ved Vive havn kan jeg se på billedet og det ser ud til at ha været et godt valg. Fra i dag af er der øvrigt halvårs fredning ved bækken lige ved siden af havnen. Tillykke med fisken :-D.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
16-09-2012 22:21