Justerknappen..
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #1
Justerknappen..
Hejsa..

Jeg ved ik om det lige er i den rigtige sektion, men hvis ik må den meget gerne flyttes i den rigtige Wink...

Jeg været så uheldig og få knækket justerknappen, så den nu er i 2 dele til bremsen på mit Loop CLW hjul. Kan jeg lime den og i såfald hvilken lim skal eller kan jeg bruge, samt om nogle ved hvor jeg i værste fald kan få en ny..

Uwe

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

16-09-2012 10:20
Adversering
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #2
RE: Justerknappen..
Jeg tror det idéelle ville være at købe en ny! Det med at lime sådan noget, bliver sjældent holdbart eller specielt kønt!
Hvis du dog vil forsøge, vil jeg forslå dig noget modellim! Det smelter plasticen sammen, og må være den stærkeste løsning!

Mvh Stefan

Mvh Stefan Skovbo
16-09-2012 20:00
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #3
Hejsa...

Nu må jeg lige se, hvor solidt det bliver med lim. Selv har jeg dog ik de store forhåbninger til den, så tiden står på og finde en ny knap eller nyt hjul alt efter prisen på den nye knap...

kan lige hører for mig ALLE de gloser som er er for sarte sjæle, hvis man står med FISKEN for enden af linen og det så går i ged grundet knappen AngryAngry...

K&B.
Uwe
16-09-2012 21:54
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #4
Når jeg har bestilt en ny bremseknap, for jeg kunne ik få limningen til og holde ordentligt...
18-09-2012 16:59