Å Premieren Odense Å 6/3
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #1
Å Premieren Odense Å 6/3
Hej folkens

Jeg vil såmænd bare høre om ikke der er en eller flere af jer herinde der skal med og i så fald skulle ha lyst til selskab af en der overhovedet ikke kender å'en og derfor mægtigt gerne vil ha' selskab af nogen med lokal kendskab, udover det vil det da også være hyggeligt med selskab i det hele taget når man som mig er tilflytter til det fynske og ikke har nogen fiskemakker Big Grin

Om i så er flue eller spinnefiskere eller for den sags skyld fisker med flåd er mig lige meget, jeg fisker dog kun med flue selv Smile
21-02-2010 23:48
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Å Premieren Odense Å 6/3
Hej Jesper

Nu må du ikke misforstå mit svar - det står dig selvfølgelig aldeles frit for at deltage i dette, iøvrigt meget populære fiskeri Smile
Personligt gider jeg bare ikke røre det med en ildtang. Fiskeriet er decideret rettet imod nedgængere fra Odense Å, og jeg synes i den grad, at de skal have lov at svømme ud og æde sig fede langs kysterne i stedet - men det er altså bare min personlige holdning. Fiskeriet er som sagt meget populært - og det bakkes op af f.eks. de lokale forretninger med salg af kort..

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
22-02-2010 00:03
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #3
Jesper ? regner med det var en fejl Martin hehe, det er nu ærlig talt heller ikke så meget for at fange fisk som sådan men mere det sociale i det der gør at jeg har købt kortet, selvom jeg har det udemærket med at fiske alene altid er det nu rart at møde andre fiskere af og til jo Wink
(Denne besked var sidst ændret: 22-02-2010 af 00:07 Jim Nielsen.)
22-02-2010 00:06
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(22-02-2010 00:06)Jim Nielsen Skrev:  Jesper ?

sorry Jim .. men der er sgu mange nye, som jeg iøvrigt glæder mig til at "lære at kende" Smile

Jeg vil, som vi snakkede om tidligere, meget gerne følges på en kysttur når isen slipper - og til Åen når fiskene ringer .. men premieren får du for dig selv Cool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
22-02-2010 00:11
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #5
Når isen slipper Martin ?, jeg var da ude at indvie Fenwick'en på kysten forrige lørdag, at det eneste jeg så/mærkede af fisk var en der vendte i overfladen ca 2m til venstre for mig er så noget andet heheh
Mht premieren havde jeg faktisk overvejet om fjorden måske ikke var mindst lige så interessant, men igen jeg har sådan ca. intet lokal kendskab så det er kun et gæt lol
22-02-2010 00:18