Loop G4 Evotec LW
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #1
Loop G4 Evotec LW
Hej med jer!

Jeg har ovennævnte hjul i 5-8 udgaven og er egentlig rigtig glad for det, men det har en irriterende tendens til at samle line op under kast.

Er der nogen der ved om man kan ændre dette, som på hjulene fra Danielsson eller er løsningen noget drøjere fedt?

På forhånd tak for hjælpen

/Brian
23-09-2012 14:04
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Loop G4 Evotec LW
Det er nu ikke alle Danielsson-hjulene, der kan befries fra skavanken - jeg er heldigvis ligeglad, da jeg bare rykker en meters line, eller to, af når der opstår behov. Så jeg er bange for, at det kan være problematisk - nyd i stedet et hjul, der kører superlet. Det kan især udnyttes, når løslinen skal samles hurtigt op, når bamsen har hugget. Giv håndtaget et dask, eller to - og løslinen er på spolen. Smile

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
23-09-2012 18:11
Brian Rasmussen

Brønshøj
Besked: #3
RE: Loop G4 Evotec LW
(23-09-2012 18:11)Brandt Skrev:  Det er nu ikke alle Danielsson-hjulene, der kan befries fra skavanken - jeg er heldigvis ligeglad, da jeg bare rykker en meters line, eller to, af når der opstår behov. Så jeg er bange for, at det kan være problematisk - nyd i stedet et hjul, der kører superlet. Det kan især udnyttes, når løslinen skal samles hurtigt op, når bamsen har hugget. Giv håndtaget et dask, eller to - og løslinen er på spolen. Smile

Hej Brandt!

Du har helt ret; så er problemet heller ikke større og jeg er glad for hjulet og det passer meget fint til tcx'en. Smile

Hvad angår hugget fra bamsen, så er det for tiden en ret hypotetisk situation... Dodgy

/Brian
23-09-2012 18:49